11 Temmuz 2019 Perşembe

İran Filmi - Şşşşt! Kılar Bağırmaz

Bu filmi de bir klipten yola çıkarak izledim. 
Zarif bir fotoğraf karesi. 
Ne çok da bekliyor insan mutlu olmayı, sevilmeyi  :( 



Klip altında yazan yorumlardan yola çıkarak konuyu sevemeyeceğimi anlamıştım. 
Çocuk istismarı beklemiyordum. O yüzden ilk yarım saatten sonra filmi izlemeyi bıraktım. Aradan bir hafta geçtikten sonra tekrar izlemeye karar verdim. İzlediğime pişman olmadım. Etkileyici bir film.  Görsel olarak çirkin bir şey yok öncelikle onu belirteyim. Konu genel itibarı ile çirkin. Çocuklarını çok sevseler de farklı meşgalelerle ihmal edilen çocukların hazin sonunu görüyoruz. 

Her bir oyuncu gerçekten hissederek oynamış. 
Üzerine çok konuşmayacağım. İzlemenizi tavsiye ederim. 


2 yorum:

  1. İran sinemasında bu tip filmler çok vurucu oluyor. Soraya' yı taşlamak da anlattığınız gibi bir filmdi. Bunu da araştırıcam, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Soraya'yı taşlamak " uzun zamandır izlemeyenler listemde. Yakın zamanda izlemem galiba, ruh halim buna uygun değil.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....