22 Ocak 2024 Pazartesi

Çayyolu Antika Pazarı

 Çayyolu Antika Pazarı her ayın üçüncü pazar günü kuruluyor. İlk gittiğimizde kar serpiştiriyordu. Bir daha bu havada gelmeyiz diyerek gezmiştik. Güzel havada gidince de gezmeye hevesimiz olmamıştı. Bu senede yılın ilk karı ile gittik. Aklımda kitap ve dergi almak vardı, istediğim verimlilikte olmasa da bir kaç parça ile döndüm.

Hava soğuk olmasına rağmen seri bir şekilde alacaklarımızı aldık, döndük semt pazarında mutfak alışverişi yaptık, markete gittik derken 16:00 daki maca yetiştik. Erken kalkan yol alır, tüm alışverişi yaptık erkenden döndük derken kendimi nazar ettim. Akşam ateşim yükseldi, çok halsiz düştüm. Dergileri dahi kurcalayamadım. 

Az dinleneyim burda dergisini inceleyeceğim. 

Evdeyim diye etiSEM e kayda gittim. Yıllardır hayalim olan dikiş kursuna gitmek yine hayalde kaldı. Kayıtlar açıldığı gün doluyormuş. Ben de tel kırma diye bir alana kayıt yaptım. Belki giden gelen kişilerden dikiş tüyoları öğrenirim. 

Ben den bu kadar esen kalın.

1 yorum:

Sizden alalım bir fikir....