7 Ocak 2013 Pazartesi

Anime- Munto

 Kardeşim işten gelir ve tv karşına geçip çizgi film izler annemde
 ''bizim çocuk küçükken izleyememiş'' der. 
Kardeşimin cevabı '' evet izleyemedik'' olur. 
Bu olay her gün olmasa da haftada birkaç kez olur. 
Bizim çocukluğumuzda TV genelde bozuk olurdu. Bozuk olmadığı zamanda sadece TRT çekerdi. Hafta sonları dört gözle kanalın acılmasını beklerdik. Beklerken kendimizce oyunlar uydururduk. Beklediğimiz çizgi filmde her sene yayınlanan  ''Görültülü ormanın hayvanlar'' idi. 
Eksikliğini duydum mu? sanmıyorum. Bol bol kitap okurdum. 
Köy okulunda okuyunca kitap kıtlığı olurdu. Öğretmenimiz ikilemler arasına virgül koymayı öğretecek kadar yeteneksiz ama başka okuldan kitap getirecek kadar da düşünceli. 
Konuyu saptırdım, sadede geleyim. 
Çocukluğumda TV yoktu desem yeri. Çizgi film izlemeye ortaokul döneminde başladım. Halen daha izlerim :)
Sürekli yatılı okulda kaldığım için mi ne TV karşısına geçip bir şey izleyemem. Çabuk sıkılırım. Netten istediğim zaman izlerim. 
Millet anime izler benim başım kel mi dedim. Bir kaç anime taraması yaptım, başlangıç için bölüm sayısını kriter koydum ve Munto'yu izlemeye karar verdim. 


Saçma idi. Merak ettim çocuklar için mi yoksa yetişkinler için mi? 
Tek bir ders var (onuda çocuk çıkaramaz) aç gözlü olmamak gerek. Birde dizi HD kalitesinde değil. 

Konusu:

Gökyüzünde süzülen, zamanın ötesinde saklı Heavens isminde bir Dünya
vardır ve bu Dünya'nın gücünün kaynağı “Akuto” tükenmektedir. Bu gücü en
çok kullanan krallık olan Magical Kingdom’ın kralı Munto, bir imgelemi
takip ederek Dünya’ya inmeye ve Yumemi adındaki bir kızı bulmaya karar
verir. Yumemi ise her şeyden habersiz normal bir kız olmasına rağmen
Heavens adalarını görebilen tek insandır. Sonunda bir gün Munto ile
karşılaşan Yumemi, kendisinin ve çevresindekilerin Dünya'ya karşı
sorumluluğu hakkında düşünmeye başlayacaktır.

İzlemek isterseniz tık tık, Resim ve konu aynı yerden alıntıdır. 

1 yorum:

  1. Yeni nesil çizgi filmler izlenmiyor ya açıkcası bize garip geliyor.Laf aramızda bazen hala çakmaktaşları red kiti falan izlerim :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....