2 Şubat 2013 Cumartesi

Ayın bilonçosu


Yeni yılla birlikte kendimce karalar almıştım. Bu kararlar genel olarak kitap okuma üzerine. Malum çalışmıyorum olur da bir iş bulursam kitap okumaya vaktim olmaz diyerekden bol bol kitap okuyayım dedim.

Kitap listesi yada kulesi yapınca hevesim kaçtığı için kağıda dökmeden kafamda liste yaptım. Uydun mu? Kısmen. Neyse ki iç ses ''ne  oldu yaptın listeyi de uyguladın mı?'' demedi. Uzun süredir  Kore dizisi/filmi izlemiyordum. Bir iki tanede film ve dizi izledim. 
Bu ay okumak içim ince kitaplar seçtim. Toplam  7 kitap  ( Midak sokağı, Yaşatma ideali, Cennet imkansız aşk mümkün, Başkası olduğun yer, İçimizdeki bir yer, Başkasının karısı, İstanbul kahini ) 1600 sayfa.

İzlediğim filmlerden aklıma gelenleri yazıvereyim. 


Ma boy 3 bölümlük bir dizi aslında. Sanat lisesi öğrencileri arsında geçiyor. Erkek kılığına giren kızlara alışığız bu dizide tam tersi oğlan kız kılığına giriyor. Maşallah oğlan pek bi güzel  tık tık

İkinci dizimiz bebek yüzlü güzellik. 20 bölüm kore dizisinde olmazsa olmazı her şey mevcut. Mücedele eden bir kız ve onu seven iki oğlan mevcut. Kızımız her zamanki gibi mantıklı olmayanı seçer. Muhakkak birileri hastalık geçirir. Sarhoş olunur sırtta taşınır. Omuzda uyunur falan filan kore dizilerinde olmazsa olmazı kar sahnesi yoktu o ayrı :)

Ahmaklık mucizesini uzun süredir izlemeyi düşünüyordum. Bu güne nasipmiş. Biraz ağladım, gülemedim. 

Evimizdeki dolandırıcı; bekar genç anne ve kızı yalnız yaşamaktadır. Bir gün evlerine kiracı gelir ve hayatları değişir. 


Udaan'dan daha önce bahsetmiştim. 



Bana ingilizce öğret ingilizce kursunda geçiyor. Biraz gülüp biraz ağlanıyor. 

Aslında başka filmlerde vardı ama anlatmaya değmeyince paylaşmadım. Bunları tavsiye ederim. 

Bu aralar mesleki eğitime gidiyorum evime en yakın kursu seçtim güya, benim çıkış saatime araba kalmıyor. Kursun olduğu yerde kuş uçmaz kervan geçmez bir yer. İlk gün ağlayasım geldi gece gece (akşam 3 - 9 arası ders) ne yapacağım diye. 15 gün yok gibi bir şeyim daha sonra görüşürüz. 

Kalın sağlıcakla. 
Bol keseden atan hocaya sinir oldum belirtmeden edemeyeceğim. 

3 yorum:

  1. Bereketli bir ay Kurs'da kolaylıklar, moralli,başarılı günler.

    YanıtlaSil
  2. başarılar diliyorum , 15 gün bekleyelim biz de ne yapalım :)

    YanıtlaSil
  3. :) hocaların kesesi bol olmaz :) emeğine sağlık ve kolay gelsin :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....