10 Mart 2013 Pazar

Boğaz

İstanbul da yaşayıp da güzelliğin tadını çıkarmayan var mıdır? Şahsen ben İstanbul'un tadını çıkarmayanlardanım. Uzun süredir evden çıkmadığımı fark ettim. Yaklaşık bir yıldır tiyatroya gitmiyorum. Müze, sergi gezmeyi sevdiğim halde 5- 6 aydır hiç bir sergiye yada müzeye gitmedim (müze kartın yeni uygulamasını pek beğenmedim). Yakın zamanda nerede ne sergisi var onu bile bilmiyorum.  Sinemaya da aylar önce gittim. En son kimin konserine gitmiştim acaba. Umut Akyürek ve Hakan Aysev'in konserine gitmiştim. Tabi aylaaaaaaar önce idi. 


Devrim abla sağolsun arada arayıp şurada bu etkinlik var gidelim diyor. Benim muhakkak bahanem oluyordu.     Bu pazar ekmeyeyim artık dedim. Aziz Mahmut Hüdai hazretlerine gidelim dedik. Yıllar önce gitmiştim, yerini dahi unutmuşum.  


Boğazı da unutmuşum unu fark ettim. 


Eskiden ne sık karşıya geçerdim. 



Güzelim martılarda unutulanlar arasında :(






Tüm gün gezmek ev kızı bünyeme ağır gelse de güzel bir gün geçirdim. 
Tepemize kuş pislemeyeydi iyiydi. 



Menekşe abla seni atlamış olmayayım, inşallah memnun kalmışsındır. 


Sevgili okur benim gibi evde pineklemeyin tepenize kuş pislesede çıkın gezin, baharın tadını çıkarın. Sahi bahar geldi dimi?
Hala işsizim demeyeceğim.
Esenkalın.

1 yorum:

  1. Ne güzel yaaaa biliyor musun ben hiç boğazı görmedim ne güzel bir gün olmuş ben de senin gibiyim işten eve evden işe arada bir de arkadaşlarla buluşma o kadar galiba şu sa var canım ya biz biraz evcimeniz galiba hii ne dersin

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....