30 Mayıs 2013 Perşembe

Çengi - Ahmet Mithat Efendi

Kitabı bitireli bir kaç gün oluyor. Elimdeki kitabı bitireyim ikisini birlikte yazarım dedim ama o da bitmiyor. 
Çengiyi  uzun zaman önce sahaflardan almıştım. Bu gün yarın okurum diye diye bu güne geldim. 

Evden çıkmaya üşeniyorum, birde elimin altında okunmayı bekleyen o kadar çok kitap var ki. En iyisi onları bitireyim dedim. 


Sanki çalışıyormuş gibi hafta sonu miskin miskin evde oturdum, bol bol kitap okudum kafa dinledim. 

Çengiyi bir günde bitirdim. Son 30 sayfaya gelince ara verdim. Kitaba dönünce beni bir sürpriz karşıladı. 
Kitap beklediğimden farklı çıktı. Sırf son sayfalar için okunur.


Kitaba acayip sinir oldum. Ne biçim insanlar var dedim. Evinden hiç çıkmayan mı dersiniz yoksa oğlunu hayal dünyasında yaşatan mı. Bu saçma insanların çocuklarının birbirlerini sevdiğini düşünün. 
Düşünemediniz biliyorum. 
Bende düşünemedim. ''Boş bir sevda uğruna tüm servet tüketilir mi?'' dedim. 


Arada bir Türk klasikleri okumak lazım. 
Yesilçam tadında hem kızıp, hem seviliyorlar.
Keyifli okumalar.
Esenkalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....