7 Şubat 2014 Cuma

Şubat okumaları

Başlarken sıkılıp ilerleyen sayfalarda beğendiğim iki kitapla karşınızdayim. Oblomov'u aylar önce sahaftan almıştım.  Okuma şenliği bahanesi ile başlamış oldum. Oblomov'un tembelliği bana geçmiş olmalı ki güzelim kitabı bir haftada okudum. Kitap hakkinda uzun uzun yazamayacağım.  Okuyun fikir sahibi olun derim, o kadar.


Sultanı öldürmek kitabını gecen sene ( yoksa daha önce mi?) kuzenim almıştı.  Bir ara başlamıştım ama devam edemedim. Etkinlik bahanesi ile elimdeki kitapları bitirmeye çalışıyordum.  Kitabın varlığını bile unutmuştum ki kuytulardan çıkarıp okudum. Kitaplığımız küçük olduğu için her kitap pratik ulaşılabilir yerde değil. 
Polisiye kitaplar sevdigim tarz olmasada insan okurken elinden bırakmıyor.  Sonunu tahmin edemedim. Sadace Müştak yapmamıştır diyordum, bir ara teyze kızı kıskanmıştır diye şüphelerim vardı çıkmadı. Bir kaç polisiye kitap okuyunca sonunu tahmin edebilirmiyim acaba :)
Dizilerde/filmlerde her zaman benzer isimlere alıştığımız için mi ne   kitaptaki isimler farklı geldi.
Müştak,  Nüzhet,  Fazilet, Şaziye...
İki kitabı da beğendim,  tavsiye ederim.
Bir sonraki kitapta buluşmak dileği ile esenkalın efendim.

3 yorum:

  1. Oblomov'u benim de artık okumam lazım.

    Bu arada çok seviyesizce bir şey söylemiş olmayacaksam demek isterim ki kendi yazılarımda Yazar İsmi - Eser İsmi formatında başlık kullana kullana öyle alışmışım ki bu yazının başlığını görünce Sultanı Öldürmek'i Oblomov mu yazmış diye anlık (gerçekten anlık, uzun değil :) ) bir kafa karışıklığı yaşadım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oblomov gibi tenbel birisi kitap yazmaz ki diyerekten uyuz espiri yapayim. Aklıma yeni bir başlik gelince değiştiririm.

      Sil
    2. Ya ben başlık değişsin diye demedim, yanlış olmasın. :)

      Sil

Sizden alalım bir fikir....