23 Haziran 2019 Pazar

Yaşlanıyorum!

Yaşlanıyorum.

Ne yazmalıyım ya da ne hissetmeliyim emin değilim. 
33. yaş kadının en güzel yaşıdır diye en güzel şeylerin bu yaşta olmasını bekledim ama olmadı. 

Yaş ilerledikçe bir insan bu kadar mı sıkıcılığa doğru gider  gördüm. Hem hayat sıkıcı hem  ruhum .
Hep bir depresif. 

Çok şükür sağlığım sıhhatim yerinde, memnun olmasam da bir işim var beni meşgul eden. 

Yinede yaşlanmak üzüyor ya da yalnız yaşlanmak üzüyor diyeyim. 

...

Benden bir yaş küçük kuzenimin mini mini bir oğlu oldu. 
Başka bir kuzeninde doğum günü var, ailecek oturmuş yaş almaktan bahsediyoruz. 
Halam ''herkesin doğum tarihini biliyorum '' dedi. Benim ki de muallakta ya ''hadi söyle ne zaman doğdum '' dedim. ''35 yıl önceki olay ne biliyim ne zaman'' dedi :)

 35 'e bir kala espri yaptık güldük eğlendik de düşününce bir tuhaf oldum. 
Otuzdörde bastım da  ne oldu. Ne kattım çevremdeki insanlara, hayata!

En basitinden kendimi nasıl geliştirdim. 
...
Söyleyecek çok şey var ama toparlayamıyorum. 

...

Umarım bir sonraki yaş günü notum kıpır kıpır ruh hali ile olur. 

28, 29, 33

Şuan ki ruh halim Cahit Sıtkı şiiri vari  ki şiir hiç sevmem. 

16 yorum:

  1. 33'ten sonrası dikkat:) En kısa sürede ipleri eline al, iyi ya da kötü o kararı ver, önemli olan yapman. Bir abla nasihati:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karar verme noktasında hep bir sınavı baz alarak hareket ettim. Sınavı geceyim şunları yapacağım diye o kadar çok şey kurdum ki . Normalde nelerden hoşlanır neler yaparmışım unuttum.

      Sil
    2. Zaman o kadar çabuk geçiyor ki bir bakmışsın kırk. O yüzden bekleme derim içinde olanları yavaş çekime alma:)

      Sil
  2. Ha, bir de, başkaları değil sen önemlisin, sen kendine değer verince, mutlu olunca başkaları da ona göre şekilleniyor zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Son bir ayda rahatsızlık duyduğum kişilerle arama mesafe koydum iletişim noktasında ciddi düzelmeler var.
      Tavsileleriniz için teşekkürler.

      Sil
  3. deme ya öylee hayat işteee herkesin sıkıcı herkes çok mutlu filan değil yaniii, espri de güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya büyüyünce hayat bir sıkıcı oluyor. Tek derdimizin kolumuzdaki saatin kiyafetimize uyup uymadığı dönemler ne güzeldi :)

      Sil
  4. yaa blogunun saatini değiştirsen yaaa :) istanbul gmt 2 idi galibağaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saate hiç dikkat etmemişim. Yaptım bir şeyler inşallah olmuştur :)

      Sil
  5. Inş güzel bir yıl geçirirsiniz. Her yasin guzelligi baskadir. Orta ve ileri yas bana genclikten daha cazip geliyor, tabi hastalik olmazsa 🙄 Bende yaş 35 olunca aldım cahit sitkiyi okudum bu sene. Bakalım hakikaten yolun yarısi mi diye 😊 gerçi ben cok yaşamak istemem cahit sıtkı gibi yolu tamamlamadan gitsem iyi olur....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klişe ama her yaşın ayrı bir güzelliği var. Tek sorun yaş aldıkça çevrendeki kaliteli kişi sayısında ciddi düşüler oluyor. Bunu önceden öngörememek yoruyor doğal olarak. Olmayacak insanlarla muhattab olmak zorunda kalıyor insan.

      Sil
  6. Yaş almakla ilgili değil de dönemsel şeyler bence bu hisler, ben de bu aralar depresif hissediyorum ve kendimi sorguluyorum sizin yazdığınız gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Paylaşınca azalıyor insanin derdi, korkusu" şarkısını kendime armağan ediyorum. Şaka bir yana bu durumda olan tek kişi olmadığımı görmek bu durumun geçici olduğunu hatırlattı. Daha iyiyim Allahın izniyle.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....