21 Haziran 2014 Cumartesi

Yeni Kitaplar

Blog yazmaya başladığım zamanlar kitap blogu takip ettiğimde mi bilinmez. Yeni kitap alan hemen paylaşırdı. Bende bayılırdım bu postlara. 
Eski ramazanların tükendiği olurda eski yazılar tükenmez mi?
Şimdiki yazılar hep birbirinin aynısı.  Aynı kitap, aynı yorumlar.

Halbuki blog alemi yeni kitaplar/yazarlar tanımak içindir. 
Neyse efendim bayram çocuğu gibi mutluyum. 
Yeni kitaplardan dolayı mutlu olduğumu sanıyorsunuz biraz yanılıyorsunuz. Birazcık kilo vermişim ondan mutluyum :)
500 gr falan :)
Şaka bir yana kitaplar okunmasada insanı mutlu ediyor.


Kamp için belediye kutu kutu kitap göndermişti.  Görevlilere alabilirsiniz dediler bende 5 adet kitap aldım. 


Eve dönünce babamın yeni kitapları beni karşıladı.  Bu kitaplardan 3 adet vardı birer adeti kendime aldım hemen.

Bu kitapları nezamana kadar okurum bilmiyorum ama bakmak mutlu ediyor o kesin.


Ahşap konak ve çile'ye giriş yaptım.  Hadi hayırlısı. 
Keyifli okumalar. 
Bu arada yaz okuma şenliğine katdılınız mı?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....