21 Temmuz 2014 Pazartesi

pembe kayalıklar


Bir taslak yazısı ile karşınızdayım. Ablam tabletteki resimleri silmemi istemeseydi pembe kayalıkları unutmuş olurdum :(

Kefken kampına gittigimiz zaman öğrencilerle iki defa gittik. 


 Manzara çok güzel lakin gitmeden önce birileri kayaların pembe olmadığını söyleseymiş fena olmazmış :)


Ilk gittiğimizde heryeri dolaşmak yerine bir kuytuda öğrenciler ile ayaklar suda oturmuştuk. Zemin kaygan olunca yürümeye cesaret edemememiştim.


Ikinci gidışimizde öğrencilere eşofman giyme zorunluluğu getirince öğrenciler kazan kaldırdı :) pembe kayaliklarda da grup öğretmenleri ile takılma yerine kuytuda öğretmenleri çekiştirmeyi tercih ettiler :) 


Uzun bir süre burada oturup dalgaların bizi ıslatmasını bekledik ama ayak ucumuzdan geri döndü tüm dalgalar.


Pembe kayalar basamak basaman kesilmiş kayalardan oluşuyor. Kayaların içi pembe imiş diye bir rivayet olsada inanasım gelmedi.


Yolunuz düşerse ziyaret etmanizi tavsiye ederim.


Her iki gidişimizde de deniz dalgalı idi. Sakin halinde yüzülebilir.


Benim yüzme becerim boğulmamakdan ibaret. 
Süper yüzücü değilim ama boğulmuyorum da. 
Ne saçma cümle ya! Kendi kendime idare ediyorum demek istemiştim.  

Konuyu bağlayacak olursak deli cesareti olan girsin yüzsün, ben almayayım.


4 yorum:

  1. bence cümle gayet anlamlı ve benim için manidar olmuş, nitekim boğulmamak için çaba harcayan kurbağa kıvamında bir yüzücüyüm :)Yine bu arada kefken ne tarafa düşüyo diyerek cehaletimi de ortaya sersem ayıp etmiş olur muyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurbağa kıvamında yüzmek :) bende öyleyim galiba. Kefken; Kocaeli'nin Kandıra ilçesinin bir köyü. Yakınmış gibi gözükse de git git yol bitmiyor. Gerci manzara güzel.

      Sil
    2. ne diyorsun , senede en az bir defa Kandıraya gidiyorum , o halde burayı nasıl bilmiyorum :)Maşukiye falan gittim ve beğendim ama :)Kefken hiç duymamışım :)

      Sil
  2. Her Sakaryalı buraya uğramıştır sanırım. Ben de çocukken gitmiştim fotoğraflarım bile var ama bir daha da gidemedik. Karasal karasal yaşıyoruz Ankara'da :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....