10 Ekim 2018 Çarşamba

Beyoğlu Sahaflar

Eskiden, her şeyleri sosyal medyada paylaşmazken hayat ne güzeldi. 
Daha samimi idi, kimse gösteriş yapacağım diye anı geçiştirmez tadını çıkarırdı. 
Sahaflar festivali de eski kitaplara plaklar ulaşmak yerine yeni sosyal alanlar oldu. 

Tepe başında minik bir alanda olurdu  sahaflar festivali.  Gider gezerdik aradaki kafede yer olsa da otursak diye beklerdik. 
Sonra taksim meydana taşındı, popüler oldu işin büyüsü kaçtı. En azından benim için kaçtı. 

Sırf bu yüzden geçen sene gitmedim. Gitmedim de önceki senelerde aldığım kitapları okudum demek isterdim ama onuda yapmadım. Yavaş yavaş başka kitaplar okudum. 


2016 da aldıklarımdan 2 kitaba hiç başlamadım iki kitapta yarım. Gerçi BİZ'i okumayı düşünmüyorum. Kimse de ''ver, okurum'' demedi. Kitaplıkta yer kapladığı ile kaldı. 


2014 de aldıklarımdan da okumadıklarım var. Gökyüzü mavi kaldı' nın ilgimi çeken kısımları okuyup kitabı kuzene verdim. Eğil dağların dili çok çok ağır geldi onu da aynı kuzene verdim. Genel olarak 6 kitabı okumadım. 
Gözüm doysun ya 😂😂😂

Bu sene kitap alma işini abartmayacağım dedim. 
Arada alıpta okumadıklarım var malum az alıp hemen okuyacağım dedim. Bakalım kaç aya biter 😏

İş arkaşlarımla dışarıda   başka bir plan yapacaktık. Festivalin son günlerine denk gelince planı buraya çevirdik. Pazar günü son gün kalabalık olur cumartesi iş çıkışı çıkalım mı dedim kabul ettiler. 
Beni kırmamak için geldiklerinden ilgi alanlarına girmedi. Bende bekletmek istemedim.  Çok gezemedik. Tabi bunda kitap fiyatları da etkili oldu. 
Sıfırı ile ikinci el arasında fiyat farkı yoktu resmen. Hal böyle olunca bende  iki kitap ve tanesi 1 liradan 3 tane para ile bu yılki fuar hevesimi aldım. 


Vicdanımı rahatlatmak içinde birine hemen yolda başladım.
Yalnız aklımda bir iki kitap kaldı. Resmen kitap okumayı özlemişim.


Birde bozuk paralarım için albüm almam gerek ama çok pahalı uygun bir yer biliyor musunuz?

Sahi kağıt para albümümü gördünüz mü?

6 yorum:

  1. eveeet kitap almak zorlaştı. para albümü kırtasiyecilerde olabilir mesela istiklalde veya sahalarda. görmediiik :)

    YanıtlaSil
  2. Sahaflarda var ama pahalı geldi biraz, şuan için önceliğim değil. Dört gözle hediye gelsin diye bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Sahafları gezmeyi çok severim. Eski tadı alamıyorum artık ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski tatlar kalmadı diyecek kadar yaşlı değilim ama diyeceğim "hiç bir şeyin eski tadı kalmadı"
      :) :)

      Sil
  4. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu yorum ve ziyaretinizle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. İadeyi ziyarete geleceğim :)

      Sil

Sizden alalım bir fikir....