17 Ekim 2022 Pazartesi

Beypazar

Tarihi dokusunu koruyan yerleri her zaman sevmişimdir. 


Uzaktan şehri görünce ben burayı çok severim dedim ama keşfedemedim. 


Tarihi çarşıya tam girdik geziyoruz yağmur çiselemeye başladı. 


Meşhur bir kaç tane mekan var zaten onlardan birine girdik oturduk, sağanak yağmur başladı. 



Yağmur dinince dolaşmaya devam ettik. Kapanmak üzerine Hamam müzesine gittik. Küçük bir yerdi, görevli personel gerekli bilgileri de verdi. Biraz daha gezdikten sonra meydanda yapılacak olan Sevcan Orhan konserine katıldık. 45 dakika gibi uzun bir süre bekledik. Yarım saat müzik dinlemiştik ki yağmur tekrar yağmaya başladı. Koşarak arabaya yetiştik. sağanak yağmuru arkamızda bırakarak oturduğumuz semte geldik ki bir damla yağmur yok :)





Küçük şirin bir yer. Tekrar gitmeyi düşünüyoruz. Giderken boş şişe ile gidip maden suyu çeşmesinde su alacağım. Kendimi Tornavi, Balahor'a gitmiş gibi hissetmezsem olmaz :)

Not: Bu geziyi ağustos ayında gerçekleştirdik. 

 

3 yorum:

  1. Çok güzel bir ilçe. Bende çok beğenmiştim. Youtube kanalım için video çekimi yapmıştım.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linkini ekliyorum buraya :)

      https://www.youtube.com/watch?v=4T42mQ5HMfA

      Sil
    2. Biz gittiğimizde çok kalabalıktı, çarşı içinde fotoğraf çekemedik.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....