1 Mayıs 2024 Çarşamba

Film

Umutların Yeşerdiği Yer - Where Hope Grows

Alkolik eski sporcu ile markette çalışan dawn sendromlu market çalışanı arasındaki dostluğu konu alan film çok güzeldi. 


The Professor ( 2018 ) 


Kanser olduğunu öğrenen profesörün yaşamının geri kalanı hakkında bir filmdi. Cinsel detaylar bu derece verilmeden de güzel bir film olacakken neden bu derece rahatsız edici oldu bilemiyorum. 

Sen Hiç Ateş Böceği Gördün mü?

Uzun zamandır izlemeyi düşünüyordum, neden bu vakte kaldı ben de bilmiyorum. Gayt akıcı, zevkli bir filmdi.

Orman Gezisi


Dwayne Johnson'un çoğu filmini izlemişimdir. Hem macera hem komedi bir arada. İyileştirici güçleri olduğu düşünülen bir ağaç yaprağının peşi sıra nehirde tekne kiralayıp yola çıkan iki kardeşin başına gelmeyen kalmayacaktır. 

Komsum Bir Ajan


Ajanlı komedi filmlerini çok severim. Bu filmi de seveceğimi düşünerek başladım. Vaktinde bu konsepte çok film izlemiş olmalıyım ki sıkıldım. 

Mafia Mamma


Toni Collette 'yi ilk Kill Bill ile keşfetmiştim. Sonraki süreçte izlediğim filmleri umutsuz ev kadınları modunda idi. Bu filmde biraz umutsuz ev kadını modunda başlayıp mafya ile çıkılan yolda ne istediğini bilen kadın olmaya doğru evrilme sürecini görüyoruz. Ben severek izledim. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....