9 Mayıs 2012 Çarşamba

James Bond

Bond kim ya!

Medyadan takip ettiğiniz üzere James Bond serisinin son filminin bazı sahneleri İstanbul da çekiliyor. ''A çok hoş'' gibi cümleler kurmak isterdim, üzgünüm kuramıyorum


Tarihi mekanların zarar gördüğüne mi yanayım kapatılan alanlardan dolayı aksayan trafiğemi bilemedim.
Galiba buldum 20. yy Türkiye'sini  dünyayı bir kaç asır geriden takip eden Türkiye şeklinde sundukları için olabilir.





Bu fotoğraflar Eminönünden. Kurulan pazarın malzemelerine bakar mısınız.
Kelimeler kifayetsiz kalıyor.
Çekimlerin bir kısmı Adana ve Fethiye de  yapılacakmış, dört gözle bekliyoruz.

4 yorum:

  1. merhaba ben geldim, sizinle kalmak isterdim ancak izle butonunuz yok ya da ben göremedim:)sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, adımdan da belli olacağı üzere bayağı acemiyim. İzleyicileri eklemeye çalıştım umarım olmuştur.

      Sil
  2. İzle butonunu ben bulabildim sanırım :) zamanla her şeyi halledersiniz merak etmeyin. Blog dünyasına hoş geldiniz ayrıca..

    Türkiye'nin tanıtımı için çok yararlı bulduğum film çekimlerini malesef yanlış anlattıkları için protesto ediyorum :(

    Bir kaç kere yorum göndermeyi denedim ama kelime doğrulamayı kaldırırsanız kolaylık olur bizler için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için teşekkür ederim, yavaş yavaş öğrenmeya çalışıyorum.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....