3 Ağustos 2012 Cuma

Bu aralar ben

Bu aralar senden bize ne dediğinizi duyabiliyorum. Okumak zorunluluğu yok zaten.
PC de sorun var resim yükleyemiyorum yoksa size yapmış olduğum limonata, komposto ve de çorbalardan bahsedecektim. Birden çekilişten kazanmış olduğum pano var ama daha sonra için saklıyorum.
Annem köye gittiği için ev kızı olarak işler bana kalıyor. Yemek yapmak sorun değil ama ne pişirsem sorusuna cevap vermek çok zor. Sahi ne pişirsem :)

Mutfağımızı değiştirdik. Tam olarak yerleşemedik ama ilk hallerimiz düşününce iyi durumdayız. ilk başlarda aradığımı bulacağım diye başım dönüyordu. Hatta ilk gün bulaşık deterjanı aradım bulamadım. Allah dan abim alt katta oturuyor, indim oradan aldım.

Bugün üniversite tercihleri için son gün. Ben girmedim, ablalarım girdi. birisi restorasyon istiyor ötekinin puanı yüksek değil zaten takılın kafanıza göre dedi. Gece gece ablama soruyorum ''yavrum hayalinde ki meslek ne'' vaktinde soramadık bu yaştan sonra soralım :) cevap ''git başımdan uyuyacağım'' ben de kafama göre taslak yaptım. İstanbul içindeki üniversitelerden. Çok kızıyor olsam da özel üniversitelerin burslularına bile baktım.
Adım başı var olan özel üniversiteler sinir oluyorum. Hele kontenjanlar artırılıp baraj aşağıya çekildi ya o ayrı dert. İki matematik sorusu çözen üniversiteye girecek. Girsinler sorun değilde o kadar boş insan var ki babamların deyimi ile ''ne biçim üniversitelisin, bir şey bilmiyorsun'' diyesim var. Adamlar nerede yaşıyor anlamıyorum ne ülke gündeminden nede dünya gündeminden haberleri var. varsa yoksa alış veriş erkek/kız arkadaş muhabbeti.

Neyse benden de kültür fışkırmıyor zaten, neden başkasını eleştiriyorum ki?

Benden bu kadar. Esenkalın

17 yorum:

  1. Yemek yapmak sorun değilde "ne yapsam?" sorusu gerçekten çok sinir bozucu..Özel üniv. konusuna gelince inanki ordan mezun olanlara ben okumuş gözüyle bakmıyorum.Emekleriyle değilde babalarının çuval çuval paralarıyla okuyorlar..Yani o kadar para harcamaktansa harcanacak paraya bir iş kurmak daha mantıklı..

    Bu ülkede herşey can sıkıntısından başka birşey değil!

    YanıtlaSil
  2. kuzenim özel üniversitede okuyor babasının yorumu ''terzi olsun diye okula gönderiyoruz'' gerçekten hak veriyorum.

    YanıtlaSil
  3. okumak çözüm olsaydı altyazı okuyanlar mucid olurdu acemi blogger

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....