18 Eylül 2012 Salı

PTT şikayetim


Rüzgara doğrunun yapmış olduğu etkinlikte adadeniz ile birbirimize çıkmıştık. Paketlerimizi aynı gün gönderdik. Bana gönderilen  paket elime ulaştı ama benin gönderdiğim adres eksikliğinden dolayı ulaşamadı.



Asabi bakire 169'u arayarak müdahale edebileceğimi söyleyince bende aradım. Bana dönüş yolunda olduğu için müdahale edemeyeceklerini. İstersem kapıdan  tekrar iade edebileceğimi söylediler. Bende öyle yaptı, yapmaz olaydım. Paketi verdim haber yok.
Ayın 29'unda kapıdan paketi verdim, paketten ses çıkmadı. Tekrar 169'u arayarak durumu bildirdim. Onlarda biz ilgilenmiyoruz bağlı olduğunuz şubeyi arayın diyerek bahçelievler şube numarasını verdiler. 
Şubeyi aradım durumu anlattım, kargo ulaşmış dediler. Saadet hanımı aradım paketin ulaşmadığını söyledi. Şubeyi tekrar aradım. Meğer paketin bana ulaştığı tarihe bakarak teslim edildi diyorlar. Bir bak dimi, nereden gönderilmiş, nereye teslim edilmiş diye. He neyse bana dağıtıcıların numarasını verdiler. On gün boyunca her gün aradım. Paketimin durumu ne diye. Yok sistemde sorun varmış onu bekliyorlarmış, yok efendim bugün yarın yola çıkarmış falan. 
En son bardaklaşma etkinliği için paket vermeye geldiler. Hemen yakaladım paket sordum. Paketi kaybettiyseniz söyleyin bileyim oyalamayın dedim. Neymiş efendim Hadımköye gitmiş paket, orada yurt dışına giden paketler varmış. İşlem uzun sürebilirmiş. Falan filan. Paketimi geri getirin kargo ücretini de istiyorum dedim. Pazarteside yeni paket yapıp göndermeye niyetlenmiştim ki kargo yollara düşmüş.
Hemen takip kodunu Saadet hanıma gönderdim. Kendisinin haberi varmış. 
Nihayet kargo ulaştı ama sıkıntıdan da patladım desem yeri. Kargo ulaşmakla sınırlı kalmadı. İzmir de de sorunlar yaşanmış.

Bir hizmet bu kadar mı sorunlu olur. Bir daha Ptt tercih etmeyeceğim demeyeceğim. Tercih de ederim burunlarından da getiririm. Çok sinirliyim çoook.

Kalın sağlıcakla. 

Bu arada nette ve pc de sorun var yorum yazmakta zorlanıyorum. Yorumlara cevap yazamazsam gönül koymayın.

4 yorum:

  1. Ben de çok şikayetçiyim Ptt'den birgün cinnet geçireceğim,ama hala en uygun taşıyan onlar olduğu için birazcık el mecburi ben de hem gönderirim hem mücadele ederim diyorum:) Çok geçmiş olsun neyse ki kaybetmemişler, Burası Türkiye işler hep kaplumbağa hızında.

    YanıtlaSil
  2. :)))))seni gerçekten de uğraştırdılar. Dün alamasan (ki paketin atlattığı bunca badireden sonra umudum yoktu) temiz bir kavgayı da ben yapacaktım şubede. Paketi elime alınca nasıl şaşırdım anlatamam....Güzel hediyelerin için tekrar teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  3. off sorma ben de bugün ptt kargo macerası yaşadım. tam bir işkence. şu özel kargolar bu kadar pahalı olmasa da onlara kalmasak:(

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....