9 Eylül 2013 Pazartesi

Kitap Okuma Şenliği - Ağustos

Bir heves başladığım kitap okuma şenliği devam ediyor. 
Kitap hedefim üç buçuktu, ben dört buçuk okumuşum. Aklımda yarım kalan kitabı da bitirmek vardı. Bitiremeyince nedense kendimi hiç kitap okumamışım gibi hissediyorum. 
Okuma şenliği için kitap almayı düşünmüyordum o yüzden elimde var olan mavi saçlı kıza başlayacaktım. Baktım abimde Mor kaftanlı selanik var onu aldım emanet olunca ''üç günde okur, veririm'' dedim ama yok okunmuyor. Üç günde zorla 100. sayfaya geldim. Resmen okumaktan soğudum. 

Yarım kalan kitaplar (Adaş kitaba da giriş yaptım, sıkıldım) dışında okuduklarım Aşağıdaki gibi.


20 puan -  Hiç görmediğim ülke

Alfa yayınları- 320 sayfa

15 puan - Yasaklı kitap

Alkım yayınları- 319 sayfa

25 puan - 400 sayfadan uzun

Timaş yayınları - 533 sayfa

15 puan - Kendi dışında herkesin okuduğu

Yapı kredi- 457 sayfa

Toplam 1629 sayfa ile 75 puan yapmışım. 

Şuan adında renk geçen kitabın 100.  sayfasındayım. Ardından adaşım olan kitabı okuyacağım. Geriye Doğum tarihi kalıyor. Elimde uygun kitap yok. Kütüphaneden bakacağım. Pek fazlada alternatif yok. 

Benden bu kadar. 

Geçen ay okuduklarıma bakmak isterseniz tık tık

Herkese keyifli okumalar. 

Bakalım kimler ne okumuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....