18 Aralık 2013 Çarşamba

Neler Yapıyorum

Uzun zamandır blogumu bakamıyorum. Canim bir şey yapmak istemiyor. Istediği zamanda net olmuyor. Ttnet sağolsun 5 dk net varsa 5 saat yok. Hal böyle olunca blog aleminde neler oluyor takip edemedim.

Bu zaman zarfinda neler yaptım. Kitap okudum demek isterdim ama pek okumadım ikinci başladığım kitap kenarda beni bekliyor. Pazartesiye bitirme hedefim var.

Yıl sonu geldi işverenler ancak risk analizi yaptırmaları gerektiğini idrak edebilmiş (aslında edemedilerde mecburiyetten) gibi risk analizi yaptırıyorlar. Onları yetiştirmeye çalışıyoruz.  Sahi 5 kardeşin üçünün iş güvenliği uzmanı olduğunu söylemiş miydim.

Geçen günlerde Nurdan'a oturmaya gittik. Birbirimize yakin oturmamıza rağmen ilk defa Nurdan'a gittim. Kendisine buradan teşekkürler. Çıtır rulo tarifini almıştım ama başka zaman paylaşırım.



Kitap okumuyorum madem etamin işleyeyim dedim. Kendisi masa örtüsü  olur. Renkleri içime sinmedi. Kuzen yorgun imiş o yüzden bu renkleri aldırmış. Kendiside aynı desenin mor rengini işleyecek. 

Benden bu kadar netin izin verdiği ölçüde blog alemini bir kolacan edeceğim. 
 Esenkalın. 


2 yorum:

  1. bence renkler gayet güzel bitince paylaşırsın bakalım nasıl olacak
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bence de renkler güzel annemim kaneviçelerinin renginde.
    vintage havası var

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....