4 Mart 2014 Salı

Etamin Seccade

Selam canlar, uzun zamandır kitap dışında bir şey paylaşmıyordum. Taze bitmiş seccadeyi hemen paylaşayım dedim.
Etamin masa örtüsü işlediğimi daha önce söylemiştim.  Arkadaş masa örtüsünü görünce "bizim kermese seccade işler misin?" dedi. Elim mi eskiyecek yapayım dedim. Kendisi birkaç model gösterdi.  Kolay olduğunu düşündüğü için bunu yapmamı önerdi. Orta kısmını işlerken hata yaptım sürekli söktüm işledim, yine olmadı. 


Ayak kısmındaki kareyi görmemezlikten gelin. Bu yazıyı yazınca sileceğim.


Seccadeleri yan yana getirince benim ki soluk kaçtı :(
 Pembe yerine mavi kullanacaktım, satılamaz diye pembe  yaptım.  


Yazın bebek pikesi niyetine işlediğim parçalar dikime gittiler.  Artık seneye mi yoksa bir sonraki seneye mi dikilir bilinmez.  

 Masa örtüsünü daha önce ütüleyip resim çekmiştim. Resimleri silmişiz. Sevgili kuzenim ütüsüz işlemelerin benim  imzam olduğunu söylediği için ütü yaptıktan sonra paylaşacağım.  
Benden bu kadar esenkalın efendim.

1 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Etamin işlemek çok zevkli bir zamanlar bende buzdolabı örtüsü işlemiştim sonra runer olarak kullandım.:)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....