10 Mart 2014 Pazartesi

Mahur Beste- Ahmet Hamdi Tanpınar

Daha önce Ahmet Hamdi Tanpınar okudum mu emin olamıyorum. Bir yerden başlamak lazım dedim ve mahur besteden başladım. Neden Mahur Beste? Hep sözü edilir üzerine şiirler, şarkılar yazılan olay nedir, ne değildir merak ettiğim içim. 
Peki aydınlandım mı? Hayır. 

Kitaba başlayınca Behçet Bey'in hayatını okuyacağımı sanıyordum. Kısa bir Behçet Bey girişinden sonra Behçet Beyin çevresindekilere ufak ufak değiniliyor. Her biri üzerine uzun uzun romanlar yazılabilecek kişiler ucundan  ucundan değinilerek geçilmiş. Kendimi bir filmim fragmanını izlemişim gibi hissediyorum. Tamam Fragmanı izledim, filmin tamamını izlemeliyim diyorum ki kitap bitmiş.

Kitap hakkındaki düşüncelerim tam olarak böyle fragman var ama film yok. Belki başka filmlerde aralara sıkışmış karekterleri bulurum di mi?
O yüzden en kısa zamanda başka kitaplarını okumalıyım.
Keyifle kalın.

1 yorum:

  1. renkli bir blogunuz var. pinuccianın bahar okuma şenliği başladı bu arada.
    bu arada sizi takibe aldım siz de beni alırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....