15 Nisan 2014 Salı

Kamera arkam

Sevgili blogcan nabrut mim yapmış yazılarınızı nasıl yazıyorsunuz diye.
Bende tam böyle bir soru bekliyordum, derdimi dökecek.

Kendi pc'im eski arada sırada nete girmiyor. Zaten bloglara yorum bırakmıyor da.  Bende çoğunlukla ablamın tabletini kullanıyorum. Tablette Türkçe karekter yok sinir oluyorum tek tek düzeltmek zor. Resim çek yükle tablette kolay ama link vermek kes kopyala zahmetli.
Çoğunlukla tabletten taslak yapıyorum pc den devam ediyorum.
Bazende yazdığım taslakları unutuyorum :)
Şaka yapmıyorum ciddiyim. Şuan tabletteyim pc den bakarım.
( 22 taslak varmış,  neler olduğunu unuttum bile )



Bilgisayarda ekran olarak türbenin bahçesi var. Yahya efendi yada yusa hazretlerinin mekanı.  Tam olarak hatırlamıyorum. Sonbaharda arkadaşlarla Beykoz korusuna kahvaltıya gitmiştik ardından türbe gezmiştik. Güzel bir gündü.


Duvarlarda mezar taşları var, manzara güzel gidin diyeceğim de neresi :)
Yazı yazarken masa kullananlardan değilimdir. Pc, tablet her ne varsa elimde/kucağımda onunla boş bulduğum heryere oturabilirim.
Son zamanlarda internet kalitesizligi yüzünden yazı yazmam zaman alıyor.  Bende yazıyı bitirip yayınlamaktan vazgecebiliyorum :(

Mim içinde başka bir açıklama gerekiyor muydu? Bilemedim şimdi.
Benden bu kadar, isteyen üzerine alınıp cevaplasın. Kimse okumazsa ben okurum.
Esenkalın efendim, soğan doğrayıp geldim gözler fena, daha devam edemeyeceğim.

1 yorum:

  1. ben okudum işte :)
    masa üstün ne mütevazi :)
    Böyle zor şartlar altında blog tutmayı devam ettirebilenlere bayılıyorum ama.
    bu güzel cevap için teşekkür ederim efendim.baki selamlar...

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....