1 Eylül 2014 Pazartesi

Ben döndüm

Blogumu sık sık güncellemesemde takip ettiğim blogları düzenli olarak ziyaret ederim.
Bir haftadır abimdeydim. Evde tabletde bilgisayarda var ama ben şifre giripde bloguma bakamadım.  
Kırk yıllık şifremi blog kabul etmedi.
Bu zaman zarfında neler yaptım.  Dört adet kitap okudum. Bol bol oyun oynadım. 
Çocuklara tablet almayı saçma bulanlardanım. Tamam biz küçükken ( düşündümde ilk okulda iken yoktu)  tetris vardı,  sık sık oynardık ama biz dönüşümlü kullanıldık. 
Parmak kadar çocuk icin ne lüzumsuz diyordum ki yeğenimin oldu. 

Anne baba aynı yerde çalışıyor.  Müşterinin biri notlarının hepsi beş olursa tablet alacağına söz vermiş. Bizimkide elinden bırakmıyor.  Halası da onunla oynuyor.
Ne yapabilirim benim çocukluğumda tablet vardı da ben mi oynamadım.  


16. Seviyede ejderha ve lise döneminde nur topu gibi tom var :)

Efendim ben yazmayı, okumayı daha da önemlisi sizleri özlemişim.  


Aa kaktüslerimi unuttum onlarıda özlemişim.  Birtanesi çürümük üzere akşam serininde bakım yapacağım. 
Annem geldi Amme süresini okuyacakmiş benimde dinlemem gerek.

Esenkalın. 




3 yorum:

  1. Ben de yeğenime söz vermiştim teşekkür filan alırsa tablet alacağım diye. Aldık haspaya, elinden bırakmıyor:) Laf aramızda benim de hoşuma gitti bu tablet denen oyuncak :) Bu arada kaktüs yetiştirmeyi ben de istiyorum ama salonda yetişiyorlar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablet kullanmak çok pratik oluyor.
      Kaktüsleri bu sene terasa çıkardım. Genelde evde idiler. Çocuk varsa zor olabilir, dikenli olunca sorun oluyor.

      Sil
  2. yok yok, evin tek çocuğu benim :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....