28 Aralık 2012 Cuma

Hasan keyf


Milattan önce 1500 lerde 4 gün 3 gecelik Doğu Anadolu turuna katılmıştım. 
Blogu açmadan önce taslak hazırlamıştım ama yayınlamadım. Zaten pc çöktü, resimleri kaydettiğim cd virüslü çıktı falan filan...


Elde kalan özel olmayan fotoğraflardan da bir şey çıkmayınca post hazırlamaktan vazgeçmiştim. 



Ama bu güzelliklerden de kimseyi mahrum etmek istemem. Birazcık  paylaşayım dedim.


Güzellik olarak da sadece taş duvarlar kalmış :)





Birde gitmeyenin ne olduğunu anlamayacağı yollar. Üstteki resimde geldiğimiz yol ve eskiden kullanılan yollar mevcut. 






Ben en iyisi resimleri biraz kırparak sizinle paylaşayım.


Ben kırpıp yeni post hazırlayana kadar esenkalın.

Not: Kullandığım pc den yorum yazamıyorum. Uygun pc bulana kadar yorumlar cevapsız kalacaktır. 






17 yorum:

  1. Böyle bir güzelliğin sular altında kalacağını düşünmek çok acı veriyor insana. Görmeyenlerin bir an önce mutlaka görmeleri gereken bir yer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak gidip görülmeli. Birilerinin anlatması ile değil kendi gözleri ile görülmeli.

      Sil
  2. bu güzellikleri paylaşmakla çok doğru bir şey yapmışsın. emeğin için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....