14 Haziran 2012 Perşembe

Okudum, okuyamadım

Sabırsız yeğenimin isteği üzerine kütüphaneden aldığım bu kitabı övemeyeceğim. okunmadığı zaman çok şey kaybedilmeyecek bir kitap. Kitabın sonunda '' biraz daha hoşgörü'' diyor insan o kadar.


Kitabı bitirdikten sonra gezi serisi olan sarı otobüsün ilk kitabını aldım. Gezi yazılarını her zaman beğenmiş olsam da yazarı dili de çok önemli, okunmuyor. Kitabı beğenmediğimden bıraktım. 


Osmanlı Devletinin yıkılışında yemen isyanlarını anlatan bu kitaba başladım henüz 65. sayfada olduğum için herhangi bir yorum yapamıyorum.



Kitabı bitirince yorumlarımı eklerim.



2 yorum:

  1. bazı kitaplar sadece okunmuş olmak için okunuyor.. ne yürekte ne de damakta lezzet bırakmıyor..

    YanıtlaSil
  2. haklısınız bazı kitaplar zaman kaybı olmaktan öteye gidemiyor.

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....