11 Haziran 2012 Pazartesi

Kepceçik


Daha önce köyde büyüdüğümü söylemiştim. çocukluğum derelerde, tepelerde oynamakla geçti. Derede büyüyen bir çocuk olarak balık yavrusu ile kurbağa yavrusunu ayırt etmesi gerek ama ben biraz saf çocuktum. Ayırt edemiyordum, bir kere kuzenimle balık yakaladık ve en yakın yerdeki tarladan (Allah'tan bizim tarla) kabak alıp içine yakaladığımız balıkları koyduk. Mutlu mutlu eve doğru yol almıştık ki birisi balıklarımızın aslında kepceçik (kurbağa yavrusu) olduğunu söyledi. Bir çocuk olarak tüm dünyam başıma yıkılmıştı :)


Resim geçen seneki yayla gezimizden. Görünce hemen çekmeliyim dedim.

4 yorum:

  1. sen saf bir çocuk muydun! şimdi düzeldin mi yani:)seninle olan maceralarımı şuan burada paylazmak isterdim ama sayfanın kapanmasından korkuyorm;)benim güzel GÖZLÜ arkadaşım:)))

    YanıtlaSil
  2. lale sen misin? Çocukken gerçekten saf biriydim. KYK beni bozdu :)

    YanıtlaSil
  3. :)neyse bozulduğunu farketmende hoş. ama seni nasıl düzelteceğiz o konuda inan hiç bi fikrim yok:)senin bi önerin var mı;)

    YanıtlaSil
  4. ben böyle iyiyim. değişmesemde olur :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....