15 Haziran 2019 Cumartesi

Iran sineması -Baran


Kendimi bildim bileli müzik olmadan iş yapamam. Yaptığım işe göre de dinlediğim müzikler değişir.
Evde temizlik yada yemek yaparken  hareketli müzikler dinleri. Ofiste evrak işim varda daha sakin sözsüz yada yabancı şarkı dinlerim.



Sürekli dinlediğim birkaç Farsça şarkı var.
 Klip izleme huyum yoktur. Nasıl oldu ise klibi izlemiş atındaki yorumları da okumuş oldum.



İran sinemasında izlenecekler listesi yapıp her seferinde listeyi kaybediyordum. Bir yerden başlamak gerek dedim ve Baran ile başladım.


Onca yorum boşuna yapılmamıştır di mi?




Film oldukça sade. O kadar sade ki film müziği bile yok.
 Şırıl şırıl dereler, kuşlar inşaat ve trafik gürültüleri …


Film hakkında yazılacak çok şey var ama Nazan Bekiroğlu üzerine bir şey anlatmak bana düşmez.


Filmi ne güzel anlatmış di mi? Düz yazı ama şiir gibi.


8 yorum:

  1. Benimde çok beğenerek izlediğim bir filmdi. Iran sinemasında, aynı yönetmenin Cennetin Çocukları ve Cennetin Rengi filmlerinide öneririm.

    YanıtlaSil
  2. iran sineması çok özel yaa çok severim. bu film de güzel. bir dolu film de önerebilirim yaa. farsça şarkılar evet ya dinliyom ben de arada. endonezya pakistan malezya filmleri dizileri de hoş oluyoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Endonezya, pakistan izlemedim. Malezya filmi izledim bir kaç tane, pek ilgi alanına girmedi. Tavsiyeniz varsa izlerim.

      Sil
    2. suri hatu mr. pilot/air mata surga/ bashar momin/esselamunaykeum beijing/ ariana rose/titiana cinta. birkaç dizi ve film. sonra istersen yine söleriim :)

      Sil
    3. İmkanı yok aklımda kalmaz bu isimler. Bir kenara not alıyorum. Teşekkürler.

      Sil
  3. Deepten gördüm geldim ve hemen takibe aldım:)
    İran sineması daha önce izlememiştim ama biran önce izlesem iyi olacak galiba:))

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....