19 Haziran 2019 Çarşamba

Köpek kalbi - Mihail Bulgakov


Yazarı bilmeyen yoktur. Kitabı da bir kitapta okuyup not almışım. Kitap fuarına gidince almış oldum. Kendime yeni kitaplar almak için ( okumasak ta kenara kitap yığmak bir bende yoktur : )  ) elimdeki kitapları okuyup bitireceğim. 


Yayınevinden daha önce kitap okumamıştım. Dört kitabı aynı anda alırken çeviri konusundan biraz şüphelerim vardı. Bu kitabı beğendim herhangi bir rahatsızlık duymadım. Şuan okuduğum kitap çeviriden mi kendinden mi bilinmez pek sevemedim. 

Kitabın ameliyat kısımları, yaptığı deneyler inanılmaz tiskinç geldi. 
Muhtemelen benzer deneylerin hali hazırda yapıldığını bilmek midemi bulandırmıştır. 


Kitabın  mide bulandırıcı olması sadece ameliyat kısmı değil, insanoğlunun nankör olması. Bir kez daha gördük.

 Hiç bir işe yaramadan pek çok şey isteyen insan evladı!

Eskiden de böyle idi ama bu aralar daha çok ruhumu yorar oldu bu profildeki insanlar.

Mümkünse benden uzak durun. Profesör böyle düşünmüş olmalı ki kitap sonunda güzel bir sürpriz var :)

10 yorum:

  1. Benzetme de olsa beni uzaklaştırıyor...Ne anlatıyor bilmiyorum ama iyi bir yazar kitabın kapağını ve adını iyi düşünmeli

    YanıtlaSil
  2. Kitabın adı ve kapağı tamda konuya göre. Yazarın tarzını seviyorsanız tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Ilk defa duydum bu kitabi.Tiskindirici şeyler varsa hiç benlik değil..

    YanıtlaSil
  4. çok güzel roman yaa. bu yazarın var başka güzel romanları da dahaa :)

    YanıtlaSil
  5. Bu kitabı çok merak ediyorum, her okuyandan olumlu dönüş aldım. Mutlaka okuyacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Yazar bir türlü tanışamadığım yazarlardan, Köpek Kalbi okunması gereken eserlerinden gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitap olmasada olur. Yeterki yazarla tanışın :)

      Sil

Sizden alalım bir fikir....