25 Kasım 2013 Pazartesi

MİNİ DİZİLER


Düşünüyorum da öğrenci iken ne çok dizi/film izlermişim. Şimdilerde ise sıkılıyorum, izleyemiyorum. Aslında öğrencilik yıllarımda da uzun dizileri izlemezdim/izleyemezdim. Ya 2 ya da 3. sezonda kalmışımdır. Millet 6. sezonları dört gözle bekler ben 4 bölümlük dizi izlerim. 

İlk dizi; Lost in Austen


Aşk ve Gurur'u duymayan var mıdır yada sevmeyen. Başrol kızımız ( aslında genç değil ), Aşk ve Gurur romanını 12 yaşından beri severek okur, bir gün nasıl oldu ise evinden (banyosundan) geçmiş zamana kapı açılır. Geçmiş zaman dediysem romanın içine girmiş olduğunu anladınız siz :) 

Romanı bilen birinin roman içinde dolaşması hoş olurdu ama kızımız birazcık ortalığı karıştırıyor. Düzeltmeye çalışırken de biraz daha :)
Mini minicik bir dizi izleyin efendim. 

İkinci dizi: Nort & south


İzleyeli uzun zaman oldu kısa dizi deyince hatırlatma yapayım dedim. Diziyi Seyhan ve Nabrut yorumlamıştı.  Galiba dizi/ film birisi ile izlenince zevkli oluyor. Yalnız izlemek sıkıcı. O yüzden izleyemiyorum. Teşhis koydum kendime :)

Margeret babasından dolayı canım yeşillik güney bölgesinden sanayi bölgesi kuzeye taşınmak zorunda kalıyor.
Yeni hayat, yeni insanlar, yeni duygular...
O dönemde çalışan insan ( sefil insan ) profilini görmem acısından güzel bir dizi.

Dönem filmlerini seviyorsanız izlemenizi tavsiye ederim efendim.

Dönem dizi ve film önerilerinizin varsa alabilirim.

Keyifli izlemeler efendim.
Esenkalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....