23 Haziran 2013 Pazar

hepi börttey tuyu ben

Canlar iyiki doğdum ben diye cümle kurmak isterdim lakin ben ne zaman doğmuşum haberim yok.


 Yıl M.Ö. 1500' lerde bir çooook mutlu bir krallık varmış. Kral ve kraliçe çok mutlu imiş tek sorunları çocuklarının olmaması imiş. Ülkenin dört bir yanına haber salınmış en iyi şifacılar en etkili iksirlerini hazırlamışlar. Veeeee dokuz ay on gün sonra nur topu gibi, dünya tatlısı prenses dünyaya gelmiş.

Evet arkadaşlar okuduğunuz bir masal olaydı bu cümleler gayet normaldi ama ben masal kahramanı değilim. 
Evin dört numarası olarak beni görünce mutlu oldular mı bilinmez. 
Hele nur topu gibi tabiri bana çok uzak bir kavrammış.
Şuan besilik dana gibi olsam da doğduğum zaman çok küçükmüşüm, yaşamaz demişler. Hırs yapmışım kocaman bir kız olmuşum :)
Her gören evin büyüğü mü diyor. Cancağızım yaş kilo ile mi oluyor, bir bakın yüzümüze. Ablamların biri ile 5, öteki ile 1 yaş var hep karıştırılırız. 
''Aa siz ikizmisiniz/üçüzmüsünüz'' sorusun ardından ablam hemen belirtir ''en küçüğümüz''

Neyse konu bu değil, konu ben ne zaman doğmuşum. 

Sevgili anneciğim 5. doğum olmasından mütevellit artık not alma gereği duymamış. O yüzden o kısım biraz sisli. 
Bir perşembe günü öğleden sonra doğmuşum. 
Hangi ay dediğinizi duyar gibi oldum :)

Kiraz ayının onunda doğmuşum. Neyse ki şanslıyım ''kiraz ayının 10. günü'' ''koyunlar yayladan inerken'' diye tabir edilen günle kıyaslayınca daha belirgin.
:)

Kocakarı ayları diye tabir edilen takvimle bizim takvim  (miladi) arası 13 gün imiş. Tahmini haziran 20 yada 23 diyorum. 
Yaş mı kaç?
İnsan işsiz güçsüz, bir baltaya sap olamayınca  28 olduğunu söylemeye çekiniyor. 
Yirmili yaşların başında pek çok hayalim vardı. Hiç biri gerçek olmadı :(

Şimdi hayal kursam otuzumda gerçek olur mu acaba?

Neyse kesin olmasa da bugün güzel bir gün. 

Arkadaşımla aynı gün doğmuşuz ( onun tarihi kesin o ayrı dava), günün ilk işıklarıyla kendisini arayacağım. 
Şimdi yatma zamanı
 Kalın sağlıcakla. 

2 yorum:

  1. heheheh güzel bir doğum günü hikayesi olmuşşş...
    Tabi ki de iyi ki doğmuşsunn.. Nice mutlu huzurlu hayaller dolu güzel güzel senelere :)
    <3

    YanıtlaSil
  2. Okurken yüzümde bir gülümseme oluştu. İyi doğdunuz. Bu arada ne zaman doğmuştunuz? :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....