16 Mart 2013 Cumartesi

Elebaşılar & Hergeleler - Mario Vargas Llosa


 Yazar  ayları kapsamında okumuş olduğum kitaplardan biriydi. Yazar ayları olmasaydı yazar hakkında hiç bir fikrim olmazdı galiba :) Tanımış olduğa sevindim mi acaba? Yorum için başka kitaplarını okumam gerek. 
Kitap iki bölüm, 7 hikayeden oluşuyor. 86 sayfa olduğu için çabuçak bitmesi gerekirdi ama bitmedi. İlk 6 hikayeyi kitabı aldığım zaman okudum. Son hikayeyi ara verdikten sonra okudum. 
Bu arada Doğunun Limanları ve Katre-i Matem  okudum. Arada okumuş olduğum kitaplar hatırına Hergelelere katlandım biraz. 
Kitabın başında açıklamalar var yazar dahi bu yazılarını beğenmemiş ben koşmuş almışım. Almışımdan kasıt kütüphaneden aldım. 
Kitap genel olarak içmek, serserilik etmek ve kız muhabbeti üzerine.
Ben beğenmedim. Yazarı tanımak istiyorum derseniz etkinliğe katılan diğer arkadaşların yorumlarına bakmanızı tavsiye ederim. 

Son itiraf kitabı bitireli iki gün oluyor, varlığını unutmuşum. Taki iade günü aklıma gelen kadar. Süreyi zaten uzatmıştım birde gidip iade etmeye üşeniyorum. 
Pazartesiye kadar elimdeki kitabı yarılarsam yeni kitaplar alırım belki.

Herkese keyifli okumalar. 

6 yorum:

  1. Etkinliğe bu ay ilk kez katılan ve bu kitabı okuyan bir arkadaşım da seninle benzer düşünceleri paylaşıyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki başka kitapları okunmaya değer. Tek kitapla yazara haksızlık etmemek gerek.

      Sil
  2. Selam. Blogumda kıtap hedıye ettığım çekılışe katılırsan sevınırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda ilgilenirim. Teşekkür ederim.

      Sil
  3. İlginç bir yazar henüz okuma şansım olmadı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitapla birlikte tanışmanızı tavsiye etmem. Eminin güzel kitapları vardır. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....