26 Ekim 2013 Cumartesi

Gazetelerin kitap ekleri

Geçen günlerde izlerimin derinliğinde gazetelerin kitap ekleri hakkında yazı vardı. Oradan yola çıkarak Ekim ayı için hangi gün hangi gazetenin eki var diye liste yaptım. 
Zaman gazetesinin ekini uzun zamandır takip ediyorum. Aslında çok uzun sayılmaz yıllardır aboneyiz son 6 aydır kitap eki gelmeye başladı. Önceki yıllarda bir kere gelmişti.


Bir bahane ile radikal gazetesinin ekinide okudum. Hı bir ara bugün gazetesinin kitap eki gelmişti. Bir daha gelmedi yada ablam gazeteyi iş yerine getirdiği için ben göremiyorum. 
Bir heves yapmış olduğum listeden kaç tanesini aldım dersiniz? 
Bu yazıyı yazmama sebep olacak kadar kızgınım. Tamam canım varoşumda her türlü güzel hizmeti beklemiyorum ama bir gazeteci mi olmaz ya. Yürüyüş yoluna çıksanız kalabalıktan adım atılmaz ama bir adet gazeteci yok. Evime en yakın gazetede de kitap ekleri yok.


Bir heves milliyet ve yeni şafak almaya gittim ek yok. Gazeteci başka bir gazetenin eki var dedi onuda ben almak istemedim. Hemen menekşe ablaya  haber verdim Yenişafak onun işyerine geliyor getir bana diye. Ya ek yok yada her yere dağıtılmıyor. 
Aynı şey vatan gazetesi içinde oldu. 10.yıl özel sayısı belki vardır diye koştum gittim o da yok :(  Nurdan'a söyledim alsın diye o da bulamamış. Neyseki pc ye indirilebiliyormuş. 
Bunca olumsuzluktan sonra yılmam gerekiyordu dimi? Ama ben inatçıyım. Gazete satılıyor olsaydı kesin iki gazete alır diğerlerini almazdım. Şimdi satılmıyor ya kendime kasım listesi yaptım ablama aldırtacağım. 

Arkadaşlar benim dağ başımda yaşadığımı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. İstanbul'un metrekereye 10, 20 bilemedin 30 kişinin düştüğü varoşunda yaşıyorum. Yaşıyorum mu dedim. Sadece nefes alıyorum. 

Braı'nın gazete listesini aynen kopyalıyorum. İsterseniz sizde ilginize göre liste yapabilirsiniz. 

Aydınlık Kitap Eki - Her hafta Cuma günü

Akşam Kitap Eki - Her ayın ikinci haftası Cuma günü

Birgün Kitap Eki - İki haftada bir Cumartesi günü

Cumhuriyet Kitap Eki - Her hafta Perşembe günü

Milliyet Kitap Eki - Her ayın ikinci haftası Çarşamba günü

Radikal Kitap Eki - Her Cuma günü

Sabah Kitap Eki - Her ayın üçüncü haftası Cuma günü

Star Kitap Eki - Her ayın ilk Perşembe günü

SoL Kitap Eki - Her Çarşamba günü

Taraf Kitap Eki - Her ayın ilk haftası Cuma günü

Vatan Kitap Eki - Her ayın 15'inde

Yeni Şafak Kitap Eki - Her ayın ikinci haftası Çarşamba günü

Zaman Kitap Eki - Her ayın ilk Pazartesi gü

2 yorum:

  1. :)))) bir keresinde acemi blogger a atlas dergisinin bir sayısını hediye edeceğim diye yürüyüş yolunun maslak caddesi tarafından girip,göztepe ye çıkan caddeye kadar geldim ama nafile arayışlar:)gazete,dergi satılan yer bulamadım.indirimli ekmek fişi filan olsa bulabilirdim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum canım varoşumda hiç bi şey yok.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....