1 Ekim 2013 Salı

Beyazıt Sahaflar

Hafta sonu Menekşe abla ile Beyoğlu sahaflara gidelim dedik. Evden çıkınca fark ettik ki henüz sahaflar başlamamış. O zaman Beyazıt sahaflara gitmeye karar verdik. Erkenden gittim menekşe abla beni bir saat bekletti, neyse ki kitaplar boldu. İlk olarak pasajlara gittik ardından kapalı çarşıya gidelim dedik. 

Beyazıt meydanda bizi bu görüntü bekliyordu. Millet evdeki çer çöpü toplamış meydanda sergi açmış. 

Kalabalıkta adım atılmıyor.

Zabıta nerede diye soruyordum ki kitapları görünce vazgeçtim :)




Çerçöp tezgahından bunları aldım. Kitap 2 lira, defterlere de 2 lira verdim. 


Bunları da Menekşe abla aldı. Çer çöp tezgahından.  3 kitap 5 lira


Benim defterlerden birisi ikinci el. Tişort tasarımları falan var içinde.


Bu kitaplar Menekşe ablanın. Bir kısmı pasajlardan ve kapalı çarşıdan alındı. 

Herkese bol kitaplı günler dilerim esenkalın. 





5 yorum:

  1. Beyoğlu Sahaf Festivali dün başladı. İlginizi çekerse ben kitap bloğumda paylaştım. ilhanucer.blogspot.com Ne kadar ucuza kitaplar almışsınız. Ddeiğiniz 2. el pazar her hafta sonu kuruluyor galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyoglu sahatlara son iki yıldır gidiyorum. Bir seyler almasamda eski resimlere bakmak yeter.

      Sil
  2. Yaaa....Beyazıttaki sahaf hakkında öle deme amaaaa...lisedeki öğrencilik anlarımın en güzel eğlencesiydi o sahaflarda gezintiye çıkmak.... =////

    YanıtlaSil
  3. benim neden böyle bir şeyden haberim yok acaba:)Sevdim ben bu çer çöp işini:)

    YanıtlaSil
  4. Bu tezgahlar cumartesi günlerimi oluyor. yOksa pazar günleri mi?

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....