15 Aralık 2019 Pazar

Yeni kitap

Hiç kitabım yokmuş gibi internetten kitap bakıyorum,  yeni yeni listeler oluşturuyorum. 
Alıp alıp okumadıklarımı düşündüğümden kampanya kitapları alacağım dedim ve çılgın alışveriş öncesi sipariş verdim. 3 iş gününde teslim edilmesi gereken kitaplar 16 gün sonra geldi. Allahtan geç geldi sınav arifesi ne okusam derdine düşmedim. 


 Sınav bir şekilde geçti, şimdi de hangi kitaptan başlasam , hangi saksıyı aktarsam derdine düştüm. 


 Ha birde yeni etamin heveslerim var. 

Sınav sonrasına neler neler atmışım.
 Bir sıra yapmadan önce muhtelemen ütü yapacağım.

  Hayaller kahve kitap. Gercekler ütü ve dizi :)

Kitaplarına ve çiçeklerine bakarak mutlu olan bir ben miyim.

Halbuki hangi kitabı neden aldım,  çiçekleri  ne zaman aldım da hergün milim milim büyümesine baktım gibi bir takım sıkıcı cümleler kuracaktım. 
 Mutlu olunca sıkmadan bırakalım,  kitaplarımda ilgileneyim dedim :)

8 yorum:

  1. indirimler insanın aklını çeliyor gerçekten. Ben bakmıyorum yoksa sonuç kötü olacak :)
    Yeni kitaplarını keyifle okursun umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, aklın çiçeklerde saksıları büyütmek gerekiyor :)

      Sil
  2. Organik bozukluk kitabını merak ettim. 21. Yüzyılda tembellik hakkı sloganı bana isvicrede dünyada ilk defa -ben çalışmadan yaşama hakkımı kullanmak istiyorum diyen bir adama maaş bağlanmasını hatırlattı. Tabiki bu daha cok robotlarin bulanacagi gelecekteki iş hayatına bir gönderme idi... sembolikti yani. Bilmiyorum kitabın başlığının bana hatırlattıkları ile ıçeriği arasında bir alaka var mıdır...

    Iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitap çalışmama hakkından bahsediyor. Daha doğrusu öyle bir teması olduğunu düşünerek aldım. Umarım hayal kırıklığı yaşamam 😊

      Sil
  3. Al Benden de o kadar Kitaplar Çiçekler yemekler ütüler

    YanıtlaSil
  4. çiçek, kitap ve bilumum keyif etkinliği bence herkesin bu tür yapmaktan, hatta bakmaktan bile keyif aldığı şeylerinin olması gerekiyor ki kendi ile vakit geçirmeyi öğrenip dışarıya sarmasın. Keyfiniz bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarda saracak bir şey yok ondandır bu telâşlarım.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....