28 Ocak 2023 Cumartesi

Hobiler


Uzun zaman önce başladığım etamin çiftlik panomu bitirdim.  


Orijinali yengemin çeyizinden.


Ben de fotoğraf çekerek yapmaya çalıştım artık olduğu kadarıyla.

Yazın yaptığımız sayılarla boyamayı yeni çerçevelettik. Biraz pahalı geldi bana. Yeni bir yer keşfedene kadar bu çiftlik tablosu kenarda bekleyecek. 

Yazın 3 tane sayılarla boyama seti  almıştım. 


İlki gün batımı olandı. Herhangi bir yere gerili olmayınca yapımı daha kolaydı, sadece boyalar çok kötüydü. Gökyüzünün rengi olan sayı tamamen donmuştu. Bir kaç rengi karıştırarak yaptım. Gayet güzel oldu bence. 


Sahil kasabasının boyaları gayet güzeldi ama numarasız yerler vardı. Bittiği zaman da çok soluk geldi gözüme, onu da değiştirdim. 

Üçüncü tablo gelincik olmalıydı, nedense yarım hali hoşuma gittiği için yarım bıraktım. Şimdilik bu şekilde asılıyor.

Kışa girmeden karlı bir boyama yapmak istedim ama setler indirime girmeyince etaminden kış konsepti yapayım dedim. 

İlçeye keşfe çıkınca bir iki yere etamin sordum. Siyah etamin üzerine beyaz işleme yapmayı düşünüyordum. Siyah etamin bulamayınca bordo aldım. 


 Gri simli ip kullandım. Bakarken güzel dursa da simli ip zormuş. Tiftik tiftik duruyor. 
Yine de  bir kaç model işleyeceğim. Şuan Horozlar işliyorum. Bitince ne yapacağıma karar veririm artık. 

Ocak 2023 itibari ile benlik bu kadar. Esen kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....