7 Ocak 2014 Salı

Yeniden Kartepe


Geçen sene Kartepeye gitmiş coşmuş eğlenmiştik. Eğlenmiştik çünküm arkadaş grubu ile gitmiştir. 
Bu sene canım gitmek istemedi. Arkadaşlarımın her biri ayrı bir yerde. Gidip ne yapacağım dedim. 
Yeni tanıştığım 6- 7 aylık bir arkadaş grubu gitmek isteyince bende gideyim dedim. 
Gelmek istiyoruz deyip ekenler her zaman olur. Bizde 5 kişi gitmiş olduk. 


                                                   
İstanbul dan 8 buçukta çıktık. Maşukiye de kahvaltı yaptık.    
kahvaltı yaptığımız yerde kar yoktu.  

Tam bahar havası vardı. Yeşil başlı güvel ördekler türkü söyleyelim diye etrafta dolaşıyor, kuşlar kelebekler uçuşmuyorlar :)
 Abartmaya lüzum yok kış için güzel bir hava vardı. 
Tepede çok kar yoktu.
 İsmi belirsiz tur şirketi ''kar yok tüm şirketler turlarını iptal ettirdi'' diye bir dedikodu çıkardığından olsa gerek dağlar bomboştu.
Arkadaşlar kaymak istemeyince teleferiğe binelim dedik. 
Hem yüksekten korkup, hemde uzun mesafe isteyen acemi bloggeri ciddiye almadılar kısa olana bildik. Binmemizle inmemiz de bir oldu. 
boş dağlara kısa bir yürüyüş yaptık,
Hafiften ormana giriş yaptık. 
Geçen seneki kuş evlerini resmetmedim onların yerine kurşun kalemleri sizin için paylaşıyorum. 

Keyifsiz gittiğim geziden menmun kaldım mı?
kötü değildi, arkadaşlar beni iyi idare ettiler ama daha güzel olabilirdi. Bir yüzüm güleydi iyiydi. 

Bol gezmeli, eğlenceli bir yıl diliyorum.

Esenkalın efendim. 


3 yorum:

  1. bloguna bayıldım bana da beklerim. :D

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş :)yüzün de hep güler inş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda samimi arkadaşlarla biryerlere gidip kendimi şimartaçağım :)

      Sil

Sizden alalım bir fikir....