4 Ocak 2014 Cumartesi

Okuma Şenliği - Aralık


Aynı anda bir kaç kitap okumaya çalışınca bir yerlerde kopukluk oluyor. Eskiden eş zamanlı bir kaç kitabı gayet güzel okuyordum, şimdilerde odaklanmakta zorlanıyorum.  3 adet kitap bitmeyi beklerken ben dördüncü kitaba başladım.
Azmettim okuyacağım :)

20 puan; sinemaya uyarlanmış film kitap okuyan

Körlük - Jose Saramago,   Can yayınları - 360 sayfa

30 puan; okuma yazma öğrendiğim yıl yazılan kitap

Kara Kitap - Orhan Pamuk, İletişim Yayınları, 443 sayfa

40 puan; bir üçleme  yada aynı seriden 3 kitap

Tanyeri Horozları - Yaşar Kemal,  Yapı Kredi Yayınları - 441 sayfa

25 puan; yazarın ilk kitabı

Batmayan Gün - Samiha Ayverdi, Kubbealtı Neşriyat 336 sayfa

Puan ve sayfa hesaplamasını yaparken üçlemeyi saf dışı bırakıyorum.  1139 sayfa 75 puan.
Geriye 6 adet kitap kaldı.
Daha kış temalı kitaba ve biyografiye karar veremedim, değiştirip değiştirip duruyorum.
Herkese keyifli okumalar.
Esenkalın efendim.
Ev sahibi için buyrunuz.

1 yorum:

Sizden alalım bir fikir....