12 Haziran 2015 Cuma

İstanbul gezmeleri

Yaşlanıyorum galiba. 
Galiba mı dedim?
Şunun şurasında otuzuma kaç gün kaldı ki! 
Tamam tamam 11 gün kaldı. 

Konuyu saptırmakta üstüme yok. 
Artık gezmiyorum, okumuyorum, hiç bir şeyle meşgul olmuyorum. Eskiden zevk aldığım herşey boş geliyor diyecektim. Konu yaşa geldi. 
Fikir zikir ilişkisi olsa gerek.
Öğretmenlik yaptığımı daha önce söylemiş olmalıyım. Malum okullar tatil ve ben işsizim. Benim için iş arama süreci tekrar başladı.  Yaşamayanlar bilmez, sinir bozucu daha doğrusu yıpratıcı bir süreç. 
Kendime yeni uğraşlar bulmalıyım. Uzun zamandır kitapda okuyamıyorum,  okuma şevkimi kazanmak için rahat kitaplar almalıyım.
Bu niyetle sahaflara gittim. Aslında bu niyetle gitmedim. Şehir dışından arkadaş geldi onunla buluşacaktım.  Biraz erken gittim aklımdaki işleri halledeyim dedim.
Ilk olarak sahaflara gittim   Kitaplara baktım durdum ve kolay okunacaklardan vazgeçtim. Okumayı düşündüklerimi aldım. 
Uzun zamandır paralarım içim düzenleyici almayı  düşünüyordum gitmişken onuda hallettim. 


Para da almazsam arkamdan ağlardı. 
Sahafların girişindeki her hangi bir tezgahtan almanızı tavsiye ederim. 12 adet paraya 5 lira verdim.  Sahaflardaki para satan yer pahalı. 
Aklımda Asya Ülkeleri vardı,  pek birşey bulamayınca biraz açıldım. 
Endonezya,  Suriye, Malezya, japon, Hong Kong,  İsrail, farklı dönemlerden ( 1945 - 1975)  Fransa, Makedonya, Pakistan ...


Paraları koymak için hem albüm hemde kılıf düşünmüştüm.  Kılıflar pahalı gelince iki farklı ebatta dört adet aldım.  Tanesi 2,95 tl. Pazarlık yapılmıyor.  En son iki sene önce 1, 75 liraya almıştım. Iki sene içinde artış miktarı çok olmasada  pahalı geldi.
Iş bulunca koleksiyon işine devam ederim, şimdilik ara veriyorum. Kitapları ne zaman okurum belli değil.  Bosuna mı masraf yaptım?
 Ben biraz  düşüneyim.
Esenkalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....