21 Ağustos 2015 Cuma

Martin Lings - Tasavvuf Nedir

"Hz. Muhammedin hayatı" adlı kitaptan dolayı okuyan okumayan herkes yazarı bilir. Ben okumayanlardanım. Herkes okuyorya illa bende tersini yapacağım. 
Babam almıştı. Okurum diye kendi kitaplarımın yanına aldım,  okumadım.


 Köye gelince buradaki kitaplardan okuyayım dedim. Kitabı o vasıta ile tanımış oldum.
 Amcam ve babamdan kalma kitaplardan oluşan mini bir kütüphane var. Sayıları az ama kütüphane diyorum çünkü kitaplar kıymetli kitaplar. Çoğu da ilk basımlar.
Bu kitapta akabe yayınlarının ilk basımı. Ocak  1986.
Kitap tasavvuf nedir, ne zaman başlamıştır.  Tasavvuf denince akla hangi gruplar gelmelidir konusuna değiniyor. 
Tasavvuf hakkında bilgi edinmek isteyen ve bu iş için kısa kitaplar okumak isteyenlere tavsiye edilir. Yok ben daha detay isterim diyorsanız Semerkant yayınlarının tasavvuf kitaplarını tavsiye ederim. Daha detaya girip Dilaver Selvi de tavsiye edebilirim.
Benden bu kadar. Allaha emanet olun.


3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet, her koşulda okunmuyor. Sakin kafa lazım okumak için.

      Sil
  2. e bu da fadlan ve şark mektupları gibi değerli kitap o zaman he :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....