31 Mayıs 2019 Cuma

Kendime şarkılar

Bir benim çevrem mi sıkıldı hayattan, hep bir şikayet hep bir koşuşturma. 
Bir şeyler yapıyoruz ama elle tutulan bir şey yok. 

Ee günler neyin peşinde koşarak geçiyor. 
Eskiden nelerle meşgul olurmuşuz da şikayet etmiyorduk. Tamam şikayet ediyorduk ama anlık şeylere. Şuan hiç bir şey bizi memnun etmiyor.
:( 

Dinlediğim şarkılar bile hüzünlendiriyor. 
Halbuki ne güzel bir tınısı var. Dinledikçe huzur bulmam gerek.

 İçimdeki yaşama sevincine sesleniyorum. 
Tükenmeden dermanım gelip beni bulur musun ? 


Geçen aylarda neşeli neşeli Ümmüşen dinliyordum.

Cemre bu yıl yön çevirsin diye çok bekledim. 
Baharsız yürekler yerine  yine kara topraklara düştüğünden  olsa gerek hevesim kaçtı. 
:)





Sürgün baharı da es geçmeyelim.  

Sevmeyi senden öğrendim Dinleyip kuşları hikayeleri duymayı Yola çıkmayı senden öğrendim

Ne hoş sözler, bir babaya yazılmış. :)
Rabbim acısını göstermesin.



Sizler nasılsınız. İç sesiniz neler dinleyip nelere yoruyor dinlediğini ?  






4 yorum:

  1. iç sesimiz haykırsa da dışarıdaki suskunluklarımızla idare etmeye çalışıyoruz, konuşmaya başlarsam çığlık atmadan durulamayacakmışım gibi hissediyorum şu aralar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdayız. Sessizliğimle karşı tarafı sustururum sanıyorum da kimin umrunda :(

      Sil
  2. heey hiçbir şarkıyı bilmiyor muşum yaa saol hepsini aldım listeye :) sıcaklarda uyutsun diye yiruma diye birini dinliyom :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....