31 Aralık 2021 Cuma

Bir yıl daha bitmişti.

 26.12.2021

2021 yılının ilk yazısını 10 martta yazmışım. Nasıl giriş yapsam düşünmüşüm? 

Sahi nasıl giriş yapsam? Nasıl giriş yapsam ki yıllar sonra açıp baktığımda ‘’aa evet öyleydi desem’’ değişik bir yıldı. 2020 yılı benim için olgunluğa geçiş yılıydı. Bu yıl onun devamı gibi bir şey oldu. Her şey çok yoruyor ama eskisi gibi küçük şeyleri gözümde büyütmüyorum. 

2021 yılında lütfetmiş 5 adet yazı yazmışım. Daha doğrusu onca yazdığım yazıdan 5 tanesini paylaşmışım. Telefonun not  defterini bolca doldurmuşum. Daha çok psikolog için duygularımı yazmışım. Aylarca görüşmüş ama baba deyince olduğu yerde kalmışım. Beş yaşında çocuk gibi ilgilensin diye beklemiş, aylarca telefon açmamışım. Kendi kendine beni arasın diye beklemişim. Beklediğimle kalmışım o ayrı dava. Ne zaman ki evlenmeyi düşünüyorum deyince baba kız olduğumuz gündeme gelmiş. İmkanı yok ben aramayacağım 11 yıl yatılı okulda aranmayan sorulmayan benim büyüklük yapacak o beni arayacak diye ablamı darlamışım. Babam aramış ama konuşmayı iki satırla bitirmişiz. Ağlamamak için kendimi zor tutmuş, ikinci konuşmada yeter insanların soyunu sopunu sorma dediğim halde umrunda bile olmamışım. 

Baba kız şahane iletişimini düşününce aylarca verdiğim psikolog parasına üzülmem gerekir mi?   :)

Değişik yorucu bir yıl oldu. Hem ruhen hem bedenen yoruldum. 

Nasıl olduysa evlenmeye karar verdim. Tanışmam ve karar vermem arası 2 ay olsa da adım atmak biraz zaman aldı. An itibarı ile nişan bile yapmadık. 

Onca yorgunluk içinde az okumuş, az gezmişim. Birkaç tane iş değiştirmiş, farklı farklı insanlar tanımışım. İnsanları olduğu gibi kabul etmeyi az biraz öğrenmiş de kendi babasını kabullenmekte zorlanmışım.

Eskiye nazaran olayları büyütmemeyi, akışına bırakmayı öğreniyorum. 

Tüm yorgunluğuna rağmen güzel bir yıldı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....