26 Mart 2023 Pazar

Film önerisi

 Film izlemeyi hep sevmişimdir. Filmleri izlemekten daha ziyade yorum yapmayı seviyorum. Beraber izleyecek birini bulamayınca heveste kaçıyor. 

Bıçaklar Çekildi


Katil kim hikayelerini severim. Hele ki tüm karakterlerin birbirinden farklı olunca ayrı eğlenceli oluyor. Tahminin çıkmadı diyeceğim de tahmin bile yapamadım. :)

Hayatım Yalan


Jennifer bacım güzel oynamış. Vanessa 'nın da hakkını vermek lazım. 
Yakın zaman oyuncuları pek bilmiyorum ama Vanessa Hudgens 'in izlediğim 5. filmi. 

Don't Look Up


Dünyanın sonunun geldiği filmleri  izlemeyi severim. Benzer temaları tekrar tekrar izlemekten bıkmam. Bu filmin sonu tam bir şaşırtmaca oldu benim için.

Arctic Blast Kutupta Patlama


Dünyanın sonunun geldiği tarzı filmleri seviyorum galiba. 
Bu film tam bir klasikti.
Ozan tabakasında bir boşluk oluşur, soğuk hava dalgası dünya geneline yayılır. Bir kahraman çıkar ve dünyası kurtarır. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....