30 Aralık 2023 Cumartesi

Film 3

 Yedi Kadın Bir Cinayet


Katil kim formatında komedi filmi. Film sadece yedi kadın etrafında geçiyor. Maktül kim görmedik bile. 

Heyecan, gerilim bekleyenler hayal kırıklığına uğrar. gayet sıradan hoş bir filmdi. 

Peki şimdi Nereye


Film sürekli karşıma çıkıyordu. Güçlü kadın karakterlerin olduğu kategoride olacağını düşünerek izledim. Karakterler konusunda emin değilim. Alışık olmadığımız bir tema olduğu kesin. 

Film Lübnan'da geçiyor. Müslüman ve Hristiyan halkın bir arada yaşadığı küçük bir köy filmin işlendiği yer. Eşlerini savaşta kaybetmemek için mücadele veren kadınları anlatan film ilginç bir kategoride. İzlenip görülmeye değer bence.

Mutlu Son



Kemoterapi gören dört kadın arasında gecen güzel bir hikaye. Sonu benim için höt diye bitse de beğendim.

Yarının dünyası



Bilim kurgu değişik güzel bir filmdi. Paralel evren mi desem uzay mı desem emin değilim.

Dert Etme Sevgilim

Son ana kadar ortamın normal olmama durumunu anlayamadığım bir filmdi. nasıl bir cümle kurdum oradan anlayın alışık olmadığımız bir tarzı var.  Fantastik film izlemeye alışan bünyem kesin virüs var bunlar kurtarılmış bölgede her şey normalmiş gibi abartılı yaşıyorlar diyordum ama değilmiş. 

Dizi: Maid


9 bölümlük mini bir dizi. Duygusal şiddet gören bir kadının hayata tutunabilme mücadelesinde beni inciten anne ve babasından destek görememesi oldu. Çılgın bir anne ve geçmişinde şiddet eğilimi olan bir baba. Rabbim kimseye vermesin. İllaki kötü bir şey için değil bu karakterlerle güzel bir şeyde paylaşılmaz. 

The Rose Maker 

Eve Vernet babasından kalma gül çiftliğinde mali sıkıntılar yaşamaktadır. Gül yetiştirme üzerine hiç bir bilgisi olmayan üç rehabilite personeli ile sıkıntılı süreçleri aşmaya çalışırken güzel bir bağ oluşuyor. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....