31 Aralık 2023 Pazar

Film önerisi 4

 Thunder Force 2021


Melissa McCarthy ve Octavia Spencer filmlerini severek izlerim. Süper kahraman filmlerini sevmesem de komedi ağırlıklı bir film olduğu için severek izledim. 

Superintelligence 2020

Bir Melissa McCarthy filmi dah severek izlenmiştir. Dünyanın sonunu geldiği bir film konusu işlenmiş. Dünyayı da sıradan bir kadının  kurtarması güzel bir konsept olmuş. 

Salinger Yılım

Aman aman hareketli bir film olmasa da kitap okumayı seven biri olarak severek izledim. Esas kızımız bir yayınevinde çalışmakta. Görevi hiç görmediği yazara yazılan  mektupları cevaplamak. 


Ölüm Günün Kutlu Olsun 2017


O kadar çok karşıma çıktı ki izleyeyim artık dedim. İzlediğimi anlamış olmalılar ki artık karşıma gelmiyor :) 
Film güzeldi, başrol kahramanı her gün aynı güne uyanır. Günün sonu ölümle sonuçlanmaktadır. Her gün bir kişiyi eleyerek katili bulur. 

The Menü 2022

Sürekli karşıma çıkan bir diğer filmi de severek izledim. 
Film güzeldi ama kızım son anda aklına gelen fikrin kaynağını çok anlayamadım. Burger 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....