21 Ağustos 2013 Çarşamba

Bebek pikesi

Üniversiteden arkadaşım evlenip İstanbul'a taşınmıştı. Yaklaşık dört yıllık evli olmasına rağmen biz sadece 3 kere görüşmüştük. En son oğlu doğunca aklımda el emeği bir şeyler hazırlamak vardı.  Çok sık görüşmesem de kendimi teyze ilan ettim. Madem teyzeyim el emeği olsun di mi? Nette gezindim pek çok örnek indirdim ama hiç birini yapmadım. 


Arkadaşın oğluna da yapmadım. Daha doğrusu yapamadım. Hiç bir modeli beğenmedim. Etamini 3x4 böleyim her bir kareye ayrı motif yapayım dedim. Beğendiğim örneklerin ebatları faklı farklı olunca yapamadım. 


Nette bu modelin pek çok versiyonu vardı bende yapayım dedim. Dört adet kuş sade gelince yanına yenisini ilave ettim. 

Küçük ablam bir haftalık izin aldı. Pek çok plan yapsa da hiç birini uymadı evde oturmuş tv izliyor. Bende hem işledim hem izledim. TV den soğudum o ayrı. Bunca yıllardır izlemememin varmış bir sebebi. 
Çok sevsem de yeşilçam filmleri ne saçma imiş öyle.



Uzun lafın kısası bu hali ile bitmiş kabul ettim. Çok sade olduğunun farkındayım. Şuan fil motifi işliyorum onu bitirince buna dönüp kelebek ilave etmeyi düşünüyorum. 

Kelebek dışında bir şey aklıma gelmedi. Sizin bir fikriniz var mı?

5 yorum:

  1. Modele de , renklerine de bayıldım
    Şablonu hemen indirdim
    Mutfak için minik pano olabilir
    Eline sağlık
    Hem sade falan da deme
    Ne kadar emek var onda
    Eline sağlık
    Çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. Çok çok güzel bir hediye ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  3. çok şirin olmuş ama buu (:

    YanıtlaSil
  4. mükemmel çok beğendim. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Daha guzelleri hepinizin olsun. Bakalim ne zaman dikilecek :) guzel yorumlariniz icin her birinize kocaman tesekkurler.

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....