19 Mart 2014 Çarşamba

Sürgün İnek

Uzun zamandır sinemaya gitmiyordum en son Dağ'a gitmiştim diye hatırlıyorum. Arkadaşlarla gidelim dedik. Erteleye erteleye bugüne geldik. Komedi filmlerini severim ama sinema deyince nedense macera filmi aklıma geliyor. Komedi/dram için sinemaya mı gidilirmiş?
Sokağa girince minik çocuklar sıra olmuşlardı bir an onlara katılayım dedim uzun zamandır miniklerle film izlemiyorum ( eskiden yeğenimle giderdim).
Başım kaldırmaz dedim arkadaşların peşi sıra gittim. Gittim de ne oldu. Babasının evi gibi davranan ergenlerle aynı salondayım. Flaşlı resim çeken mi dersiniz, birbiri ile konuşan mı? Ne ararsanız var. Önümüzde üç kız vardı, sürekli girip çıktılar. Birde en arkadayız görüntünün önünde abuk subuk hareketler yapıyorlar. 
Neyse efendim ilk ara verdi ışıklar yandı herkes çıkacakken bir ses.
''Kimse çıkmasın! Gençler sinemada yalnız değilsiniz, kimse sizin gürültünüzü çekmek zorunda değil. 
özellikle de siz üçünüz''

Kızlar dönüp cemkirecekti ki hocası izin vermedi.
 '' cevap vermeden dışarıya çıkıyorsun'' 

Nasıl bir çıkış yapmışım ben bile şaşırdım. Çıkışta bu ergenler beni sıkıştıracak diye tırsdım  biraz :) Pis pis baktılar o kadar. Üç kızdan biri yeri delecek gibi tur attı falan sonra benden uzak bir yere oturdu. 
Filmi beğendim mi?
Güzel ama sinemaya gidip izlenecek kadar değil. DVD alıp evde izlense de olur. 
Sonlarında biraz ağlamışız, Nurdan'ın gözler şişmiş. Ben zaten Merhamet'e başladım. İnsan kendine nasıl eziyet eder kendimden görüyorum. Küçük Narin için ağladım durdum. Birde üstüne sinemada ağladım. 

Sinemadan sonra Nurdan'ın geçmiş doğum gününü kutladık. F. diyete başlamış pastasına cöreklensek mi dedik, olmadı :)
Nurdanla diyete başlayalım dedik ama henüz plan yapmadık.  Geçen sene Nurdan diyet yapıyoruz diye  bir kaç talimat verdi kendi uygulamadı. Bende uysal öğrenci.  Sonuç Nurdan zayıfladı ben yıllardır tonbiliyim. Sinema başlığı ile ne alaka, laf lafı acıyor.  Ben tüm gün kaç adım atmışım, ne yemiş,  ne içmiş,  ne giymişim sacmalığına girmeden gideyim.
Esenkalın. 

4 yorum:

  1. izledim ben de , konu itibari ile güzel fakat ifade olarak yetersizdi sanki...:(

    YanıtlaSil
  2. Ilk oğlum dogmadan son sınema maceramı yasamıstım. Karnım burnumda 2012 fılmıne gıtmıs de efektlerden dolayı karnımda bebek hop oturup hop kalkmıştı ;) 4 sene oldu sınemaya gıdemeyelı ;( Ama Sürgun ınegın hıkayesını dınleyınce fılmnı de merak ettım. Sınemaya gıdemıyorum barı ben de ınternete dusunce seyrederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamileyken gidilebilinecek en ideal film 2012 :) bal, süt, yumurta uclemesinden birine gideydiniz sakin sakin. Çocuklar büyüyünce bol bol animasyonlar gidersiniz artık. Abimler taşımadan önce yegenimle gidiyordum, zevkli oluyor.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....