6 Nisan 2014 Pazar

Şark Han

Blog aleminde şarkhan'ı görüyordum.  Bende gitsem diyordum, sevgili blogcanlar ucuz olduğunu söyleyince bende arkadaşlarla gideyim dedim.


Blogcanlar yerinin karışık olduğunu söylediler,  biz gitmeden kroki çıkarmıştır hiç zorlanmadan bulduk. 


Pek çok yerde gördüğümüz objeler.


Deniz Baykal defne sabunu kullanıyormuş. Yoksam gençliğin sırrı defne sabunu mu :)



Boy boy, çeşit çeşit kandiller. Sadece mint ve pudra yok.


Askılık


Bunların adı ne bilmiyorum. Maketin parçaları uygun şekilde kesilip paketlenmiş. Çeşitler boldu, erkek çocukları için ideal hediye.


Şark han 6 katlı biz 3 katı gezdik. Mescitden çıktık ki her yere örtü serilmiş. 
Genel olarak çeşitler bol olsada fiyatlar uygun değildi.  Hani piyasanın altı idi, mübala sanatı. 


Bu kuşları almayanı vuruyorlar :)
Geçen hafta Bakırköy pazarına gittik. Orada da vardı. Hava tam fırtına havası olunca erken dönmüştük.  Fiyatlar aynı.  Hatta küçük kuş 5 lira idi. Ben 7,5'a aldım. 
Sadece bu kuşları alacaksınız Bakırköy pazarına gidin derim :)

Bir iş yapıyorsanız özenerek yapın.  Ne biçim boyamışlar. Üzerlerine yanlışlıkla renkli su dökülmüş gibi. 
Neyse efendim " ben 350 liraya iç organları gözüken saat almak istiyorum" derseniz çok güzel,  ilginç saatler var.

Gezin görün yeride prakit bulunabilecek bir yerde. Türk Telekom'un yanından gireceksiniz.  Bana tarif eden ptt dedi. Allahtan pimpirikliyim haritadan baktım.

Mısır çarşısının peynirciler tarafindan girince ilk sokaktan (sabuncu han sk ) yukarıya çıkın 4 yol ağzına gelince bir taraf marputcular, bir taraf tahtakale caddesi (sağ taraf). Tahtakale caddesinde Türk Telekom'dan içeri girin, ilk soldaki çıkmaz. 

Komik bir tarif oldu. Siz zekisinizdir anlarsınız. 
Esenkalın efendim.

7 yorum:

  1. Ama sen pazarlık yapmamışsın
    Ben geçen gittiğimde defter almıştım
    Tanesi 10 tl idi
    Bu üç tanesi 20 olur mu dedim
    Olur dedi
    En azından sormak lazım
    Kuşlardan bi ben almadım sanırım
    (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ikisi 15 olsun dedim kabul etmediler. "2,5 liralık indirim mi olur saf kız" dediler kabul etmediler :)

      Sil
  2. Öyle dememişlerdir ya huu

    YanıtlaSil
  3. iç organları görünen saat istiyoum :DDD

    YanıtlaSil
  4. bende mimin var söylemeyi unutmuşumda :D

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. bende kendimi yanlışlıkla orda bulmuştum çok aşırı da detaylı gezemedim ama çok da uygun birşey bulamamıştım çıkmıştım

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....