2 Eylül 2014 Salı

Dünyanın Hakimi - Jules Verne

Çocukkende kitap okumayı severdim. Bir kitabı bir kaç defa okurdum. 
Bir Kemalettin Tuğcu bir Jules Verne tüm kitaplar olmasada çoğu kitapları okumuşumdur.  
Tamam iki yazarda birbiri ile alakalı değil. Ne yapayım bizim köyde daha farklı yazar vardı da ben mi okumadım.  
Tamam ya bir iki Gülten Dayıoğlu vardı. 

Jules Verne benim çocukluk yazarımdır. 
Her kitaptaki kahraman bendim. Kitapta olmayanlarıda ben ilave eder olayları tek tek yaşardım.


Ben çok severdim diye yeğenimin de seveceğini düşünerek çizgi roman versiyonunu aldık.  Tabi bu olay geçen sene oluyor.  Geçen seneden bu yana 11 sayfa falan okunmuş.  


Çocuk belki benle birlikte okur diye kütüphaneden aynı kitabı aldım.  Göktürk benden önce başladı. Ben Yaşar Kemal okuduktan sonra dünyanın hakimine başladım.  Kitabi bitirdim. Göktürk de bitirsin diye bir dünya dil döktüm.   Bitirmesini bekledim, beklerken 4 kitap okudum. 68 sayfalık kitabın 40 sayfası okundu, başka kitaba geçildi.  
Bakalım Levent kapodokya turunu bitirebilecek mi?
Çizgi film izkeyen bir çocuğa kitap okutmak cidde zor. Çizgi film ile çocuk hayal etmeden her şey sunuluyor,  kolaya alışınca beynini yormak istememesi normal.

Ne yapmak lazım ki?

Aa kitap yorumu yapmadım.  
 Galiba büyümüşüm, kitap ilgi çekici değildi. Sonunu saçma buldum. 
Büyümek zor zaanat.

2 yorum:

  1. :) çocuklara kitap okutmak çok zor hele ki istemezse... kendi kardeşime kitap okusun diye yaptıgım kırk taklalar geldi aklıma tabii bu yıllar yıllar öncesine dayanıyor :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....