20 Aralık 2014 Cumartesi

Şark Han bilmem kaç

Ivır zıvır bir şey almak istediğim zaman aklıma tahtakale gelir. Pek çok şeyi bir arada. Aklında olmayan ne varsa alıp eve dönülebilir. Neyse ki ben çok açılmadım.  Dersim bitince gittim. 8 saat dersin ardından birde topuklu ayakkabı eziyeti çok gezmeme engel oldu.
 Eskiden boy ve kilomu sorun etmezdim, gül gibi yaşıyordum.  Aklıma kim soktu ise boyama göre kilomu fazla bulduğum için topuktan vazgecemiyorum. Zayıflayayım düz giyineceğim. 
Neyse efendim sınıfın birine 100 alan olursa küp ( adını hâlâ daha bilmiyorum, bir bilen aydınlatsın) alacağım dedim. Bir hafta geçti ben daha almadım. 


Bu küpleri geçen seneki öğrencilerimde görmüştüm.  Küp ip şeklinde açılıyor sonra eski haline getirmeye çalışıyoruz.
 Henüz yapamadım kendime güveniyorum, bir ara yapacağım :)


Kalemleri de öğrenciler için aldım. 


Veee geldik asıl anlatmak istediğim konuya.
 Maket Yapımı
Pek çoğunuz ilk öğretimin zamanı kıl testere ile kendi maketini yapmıştır.
 Ben yapmadım kardeşimin vardı.
  3- 5 parçadan zürafa çıkarmıştı.



Geniş evim olunca (bu hayellerin sonu gelmez ) aklımda maket yapımı ile ilgilenmekte var.
Kıl testere ile uğraşmak istemeyenler için hazır plakalar var. Size düşen numaralara göre uygun yerleri birleştirmek.


Bizim maket iki plakadan oluşuyordu.  Zor sayılmaz 1 buçuk saatte yaptık.  Daha doğrusu ablam yaptı. Güya ablama almıştım,  sürekli  müdahale ettim :)


Örnek fotoğrafla kıyas yapınca gitarın duruşu pek olmamış gibi. 

Güzel bir uğraş bence çocuğunuza almalısınız.
Esenkalın efendim.
gitmeden blog arkadaşımızın kitap çekilişini duyuralım.
6 adet kitap ile çekiliş yapılıyor. 
Kitaplar nelermiş, çekiliş şartları nelermiş bakmak isterseniz buyrunuz.
Bu sefer gidiyorum, esenkalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....