29 Temmuz 2018 Pazar

Dağınıklık


5 mart pazar 2017

Dağınık olmak çok zor azizim. Kıyafet giyeceksin aklında bir kombin var şıp diye giyemiyorsun. Neden çünkü kombinin parçaları ayrı ayrı yerlerde. Kim çıkaracak da ütü yapacak. Geçenlerde yeşil gömlek giyecektim baktım uygun eşarp yok. Daha doğrusu son bir kaç ayım iki şal iki eşarpla geçmiş, yeni eşarp seçmeye üşendim.
Baktım ki pek çok şeyi geçiştirip duruyorum. Ilk eşarp askısından başladım.  Hepi topu iki askı var. 20 adet eşarp çıkardım bohcaladım. Kıyıda köşede sakladığınız iki adet eşarp bohçasını atıp yerine bunları koyacağız.

Atmayada kıyamıyorum dikkatinizi çekerim!

Neyse efendim tüm kışı belli kıyafetlerle geçirdim,  giymediğim kıyafetlerimi göz önüne çıkarmaya karar verdim.
Kıyıdan köşeden kıyafetleri çıkardım çok şükür de hangi ara ütüler de yerleştiririm bilmiyorum.
Çay içmeyide özlemişim ütü mütü yapamam, çay keyfi yapayım dedim ve döktüm kitapları. Düzenli tertipli olmak amacından ilk günde sapıyorum farkındayım.  Bir haftalık sürem var. Tarih atıp ara ara buraya yazacağım.  Yayın yapmasam da  kendi hedefimi görürüm.


Çayım bitti, tazeleyip kitapların başına oturacağım.
 Büyük bir ihtimalle kitaplara bakmaktan bugün herhangi bir kitaba başlamam.
Kitap yok,  ütü yok!

Okuduklarımla okunacakları ayırdım, öncelik sıralaması yapacağım. Kararsızlık zor azizim.

13 mart 

Ayırdığım kitaplardan biri bitti, ikincisin yeni başladım. 
Bu aralar e - kitap okuyorum 

Uzun zamandır ütülenmeyi bekleyen parçaları Ayla ütülemiş oldu. 

Etamin masa örtüsüne başladım. Pek ilerleme yok, renkler eksik. 
Dikiş makinasının kutusu dahi açılmadı. 
Spora aksatmadan devam etmeye çalışıyorum. 
Bol bol okuma yapıyorum. 
Henüz AÖF derslerine başlamadım. Ünite dökümünü çıkardım. Kitapları alınca başlayacağım.

31 mart

Spor devam ediyor, henüz ara vermedim.
AÖF'de  20 üniteden 6 'sı bitti. Sınava 29 gün var. Cumartesi sadece pazarlama sınavı var ve sınava girmeyi düşünmüyorum.

Yüksek lisan derslerinde .... hocanın ( kendisi medyada görmeye alıştığımız bir yüz)  bana bir şey katmadığını düşünüyorum. Bu fikre kapıldıysam hiç bir şekilde dersten verim alamam.

Etamin devam ediyor. Lale çok cılız kaldığını söyledi. Menekşe Abla itiraf etmese de tek bir deseni yapamayacağımı o yüzden birbirinden bağımsız desenler kullandığımı düşünüyor. Bu benim ikinci masam ilk ki senini tarif ettiğin gibi dedim. O da inanmış gibi yaptı.


Dikiş makinasını açtığım gün bozdum. Halbuki pazara gidip kumaşlar almıştım.

10 nisan pazartesi

Bir haftadır spora gitmiyorum. Bahanem detoks olsa da asıl sebep gitmek istememem.
Makinem yapıldı, mini elbise diktim.
Etamin ağır ağır ilerliyor.
AÖF sınavları  referandumdan dolayı ertelendi. İki kitap bitti, geriye 10 ünite kaldı. Sınava da 3 hafta kaldı. Aynı gün yüksek lisan sınavı var ve % 50 si ni biliyorum. Sınava kadar her şeyi öğrenirim.

İşten ayrılacağım. Yapılacaklar listesi

Deftarlığa gitmek ( çağaloğlu ) haziranda yapıldı
istanbul üniversitesine gitmek ( beyazıt kampüs yanı ) mayısta yapıldı
KMO dan kayıt sildirmek.
İşkur ' a işsizlik başvurusunda bulunma.
Nurdan'ı ziyaret etmek. Nurdan şehir dışına taşındı.
Tahta kaleye jut + kasnak  almaya gitmek. mayısta  yapıldı

25 nisan salı

Kabataşta bir hafta doldurdum. Dikiş çabalarım beceriksizlikle devam etmekte. Şimdilik elle tutulur bir şey dikmedim.
Etamin işlemelerim şuan için askıda.
Spora gitmeyeli kaç ay oldu bilmiyorum. Kitap okumaya ara ara devam ediyorum.

11 mayıs perşembe

Geçici olarak Nişantaşın da çalışıyorum. Erken kalkmak, iki vasıta değiştirme 1 - 2 saat trafikte durmak çok yoruyor.
Hiç bir şeye mecalim yok.

25 eylül pazartesi 

Temmuzda işten ayrıldım ve köye gittim. Bir ay kaldıktan sonra döndüm. Henüz iş bulmadım. Uzmanlık sınavına hazırlanıyorum.
Şuan için hazırlık aşamasının % 80 'ine sadık kaldım.

Spora başlamadım, sıra bekliyorum.

Etamin seccadenin tek motifi kaldı. İki aydır elime almıyorum. Dikiş makinesı da aynı şekilde.
İki adet etek diktim evde aktif olarak giyiniyorum. Dikişi bitmediği halde pazarda giydiğim bir yeleğim var.

29 temmuz 2018

Okuyupda paylaşmadığım kitaplar üzerine iki satır yazmaya geldim taslaklarda takıldım kaldım. 
Bu yazıyı hayatıma düzen koymak adına başlamıştım. O vakitten bu vakte neler değişti?

 İşe başlayalı 7 ay oldu.

Hala spora başlamadım. 62 kiloyum ve acil zayıflamam gerek.
AÖF sınavlarına dahi girmedim.

Etamin masa örtüm bitmek üzere. 

Hazırlandığım sınavdan iki defa başarılı olamadım. Ciddi anlamda özgüveni yerle bir ediyor.

Son bir senem sürekli hastalık halleri ile geçti. Sadece kendim değil çevremdeki pek çok insan sağlık premleri ile uğraşıyor. Hasta olmayan kimse yok.

Burnumu yaptıralı 9 ay oldu. Marttan beri nefes alamıyorum, doktor alerjiden kaynaklı diyor.
Nisanda diş eti ameliyatı oldum, dikilen parça tutmayacak sandım ama iyiyim.
Halsizliğimle ilgili kullandığım ilaçlardan olsa gerek daha iyiyim.


İlaçlarıma bakıyorum, modern dönem hastalıkları.  Depresyon halleri herkeste var, alerji olmazsa olmaz zaten.

...
Kitap yazmaya gelmiştim, neler yazdım.

...

Güzel şeyler yazmak için az biraz ara vereceğim galiba.
Sağlıcakla kalın efendim.


6 yorum:

  1. öncelikle geçmiş olsun , umarım ben görene kadar geçen zamanda iyileşmişsinizdir.Sonra ne güzel bir program olmuş ki , her şeyi planlamak harika , uymasa da her zaman , ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, uzun bir süre üzerine dönüş yapınca tuhaf oluyor insan. Güzel dilekleriniz için teşekkür :)

      Sil
  2. Ben de burun ameliyatımı sürekli erteliyorum. Bu kadar uzun sürer mi iyileşme süreci, iyice korktum. Bazen hayatı plansız yaşamak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevrenizde ameliyat olan kimse yoksa korkmanız normal. Ablam benden bir yıl önce ameliyat olmuştu ilk gördüğümde çok üzülmüştüm. Aradan bir yıl geçince burnunu begendim ve yaptırmaya karar verdim.

      Sil
  3. Merhaba, blogunuzda daha nice güzel yazılar görmek üzere!
    Sevgilerimle, B
    Takibimdesiniz, yeni yazımı gördünüz mü? :) https://benirva.blogspot.com/2018/09/su-ksackhayatta-bu-kadar-guzel-dunyada.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, biraz geç olsada iadeyi ziyarete geleceğim.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....