8 Eylül 2012 Cumartesi

Seyyah Gülden gelen hediyelerim.


Uzun bir başlık mı oldu ne. Seyyah Gül'ün çekilişini kazanalı bayağı oldu.  Başka bir paket daha  bekliyordum ikisini birlikte yayınlarım diye düşünüyordum. İkinci paket gelmeyince bende seyyah gülün paketine haksızlık yapmayayım dedim ve gecikmeli olarak bu postu hazırladım.



Çarpı işi tablo bende düşünüyordum ama ne yapacağıma, nasıl yapacağım karar verememiştim fikir sahibi oldum. İnsan ve hayat dergisini daha önce duymamıştım. Yeni bir dergi tanımış oldum. Kaftan şeklinde şirin anahtarlığı şimdilik kullanmaya kıyamıyorum. Belki ilerleyen zamanlarda kullanırım. Hoş bir not defteri, pembe post-it ve mavi ince uçlu kalem ( benim için kalemin ince yazıyor olması önemli). Hepside birbirinden güzel. Çok güzel düşünülmüş.   

Bu güzel hediyeler için Seyyah Gül'e teşekkürler.
Bol hediyeli mutlu mesut bir hafta sonu geçirmeniz dileği ile, 
Kalın sağlıcakla. 

2 yorum:

  1. CANIM HAYIRLI GÜNLERDE KULLAN İNŞALLAH
    ÇAM SAKIZI ÇOBAN ARMAĞANI
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  2. cok guzellermıs gulegule kullan:) bu arada mımledım senı:)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....